Dodano produkt do koszyka

Promocja

SPRAWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

SPRAWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

red.nauk.KAZIMIERZ MEREDYK, red.nauk.ELŻBIETA ZALESKO

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-60432-76-1

248 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

W opracowaniu podjęto problem jakości produktów żywnościowych, a ściśle biorąc, pogłębiającej się niesprawności rynków żywnościowych. Polega ona na braku mechanizmu poprawy jakości, a w konsekwencji na obniżaniu się jakości produktów. Wydaje się, że istotnym czynnikiem sprawności przedsiębiorstwa w warunkach dominującej tendencji "antyjakościowej" na rynkach żywnościowych jest wzmocnienie systemu kontroli, informacji rynkowej oraz wzrost świadomości zagrożeń występujących na rynku.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. ASYMETRIA INFORMACJI A POSTĘP TECHNICZNY W SEKTORZEŻYWNOŚCIOWYM Kazimierz MeredykRozdział 2. INNOWACJE A IMITACJE NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCHEwa NiedźwiedzkaRozdział 3. RACHUNEK KOSZTÓW JAKOŚCI PRODUKTU ŻYWNOŚCIOWEGOAlina WarelisRozdział 4. INFORMACYJNA WARTOŚĆ REKLAMY PRODUKTÓWŻYWNOŚCIOWYCH Aneta EjsmontRozdział 5. FINANSOWANIE ROZWOJU ROLNICTWA A JAKOŚĆ PRODUKTÓWŻYWNOŚCIOWYCH Leszek KropiwnickiRozdział 6. KONCENTRACJA JAKO CZYNNIK POPRAWY JAKOŚCI PRODUKTÓWŻYWNOŚCIOWYCH Magdalena GabińskaRozdział 7. SYSTEMY INFORMACYJNE A LOGISTYKA PRODUKTÓWŻYWNOŚCIOWYCH Joanna OmieciuchRozdział 8. OBSZARY CENNE PRZYRODNICZO A JAKOŚĆ PRODUKTÓWŻYWNOŚCIOWYCH Anna Iwacewicz-OrhwskaRozdział 9. JAKOŚĆ PRODUKTÓW MLECZARSKICH - WYBRANE ASPEKTYJolanta ŁuczczajRozdział 10. JAKOŚĆ ŻYWNOŚCI NA PRZYKŁADZIE MARKI LOKALNEJElżbieta ZaleskoZakończenieBibliografiaSpis rysunkówSpis schematówSpis tabelSpis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-60432-76-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl