Dodano produkt do koszyka

Promocja

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH

MARIA JOHANN

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 26.00 zł 23.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8030-478-9

102 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Przedmiotem monografii jest problematyka kształtowania strategii społecznej odpowiedzialności (CSR) przez przedsiębiorstwa turystyczne. Poruszane zagadnienie wpisują się w nurt badań nad społeczną odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem w sektorze turystycznym. W książce podjęto próbę określenia znaczenia strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw na rynku turystycznym oraz korzyści i wyzwań związanych z realizacją tej strategii. Monografia jest pierwszym opracowaniem na rynku wydawniczym, które kompleksowo ujmuje zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu w odniesieniu do wszystkich rodzajów przedsiębiorstw turystycznych. Walory monografii to syntetyczne ujęcie omawianych problemów, przykłady społecznie odpowiedzialnych praktyk stosowanych przez przedsiębiorstwa oraz szczegółowy opis strategii CSR realizowanej przez największy koncern turystyczny na świecie, a także zalecenia dotyczące prowadzenia działań ukierunkowanych na kształtowanie zrównoważonej wartości na rynku turystycznym.

dr. hab. Maria Johann, prof. SGH

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. Turystyka w obliczu zrównoważonego rozwoju
1.1. Znaczenie turystyki w globalnej gospodarce
1.2. Konsekwencje rozwoju turystyki
1.3. Współczesne trendy na rynku turystycznym
1.4. Zrównoważony rozwój turystyki

2. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR)
2.1. Zarys koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
2.2. Etapy rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu
2.3. Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu
2.4. Korzyści i wyzwania związane z CSR

3. Społeczna odpowiedzialność wybranych podmiotów turystycznych
3.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu w turystyce
3.2. Społeczna odpowiedzialność biur podróży
3.3. Społeczna odpowiedzialność przewoźników turystycznych
3.4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw hotelarskich
3.5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw gastronomicznych

4. Strategia społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie TUI
4.1. Charakterystyka koncernu TUI
4.2. Założenia strategii społecznej odpowiedzialności
4.3. Główne obszary społecznej odpowiedzialności
4.4. Korzyści i koszty realizacji strategii społecznej odpowiedzialności

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-478-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl