Dodano produkt do koszyka

Promocja

RENOMA BIURA RACHUNKOWEGO - BUDOWA PROFESJONALNEGO WIZERUNKU I JEGO OCHRONA

RENOMA BIURA RACHUNKOWEGO - BUDOWA PROFESJONALNEGO WIZERUNKU I JEGO OCHRONA

INFOR

Wydawnictwo: INFOR

Cena: 39.00 zł 30.81 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8137-880-2

97 stron
format: A4
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Renoma jest największą wartością dla biura rachunkowego. Umożliwia rekrutację wykwalifikowanego personelu, dla którego prestiżem jest praca dla danego przedsiębiorcy, a także pozyskanie lepszej klienteli, która świadoma jest odpowiedzialności związanej ze świadczeniem usług księgowych, docenia umiejętności księgowej, jak również wybierając biuro rachunkowe kieruje się przede wszystkim jakością świadczonych usług. Gwarantuje także stabilność firmy, gdyż umożliwia pozyskiwanie wartościowych klientów, nawet w bardzo trudnych czasach, co niewątpliwie sprzyja posiadaniu środków na działalność firmy i świadczeniu usług odpowiedniej jakości.

Stworzenie firmy, która cieszy się dobrą reputacją pomaga w osiągnięciu sukcesu i jej przetrwaniu nawet w warunkach mocno niesprzyjających świadczeniu usług księgowych.

SPIS TREŚCI

1. BUDOWANIE WIZERUNKU BIURA RACHUNKOWEGO
1.1. Okoliczności i fakty pozytywnie wpływające na renomę biura rachunkowego
1.2. Okoliczności i fakty negatywnie wpływające na renomę biura rachunkowego
1.3. Wpływ certyfikacji zawodu na renomę
1.4. A może samorząd zawodowy?

2. BUDOWA RENOMY BIURA RACHUNKOWEGO W INTERNECIE
2.1. Określenie celu komunikacji
2.1.1. Czym jest cel marketingowy?
2.1.2. Rodzaje celów marketingowych
2.1.3. Jak określić cel marketingowy?
2.1.4. Metoda SMART
2.2. Definicja grupy docelowej
2.2.1. Rozmowa z obecnymi klientami
2.2.2. Korzystanie z danych, raportów, analiz
2.2.3. Skonstruowanie persony
2.2.3.1. Czym jest persona?
2.2.3.2. Jak stworzyć personę?
2.2.3.3. Dlaczego warto stworzyć personę?
2.3. Wybór kanałów komunikacji
2.3.1. Strona internetowa
2.3.2. Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
2.3.2.1. Search Engine Optimisation (SEO)
2.3.2.2. Paid Per Click Advertising (PPC)
2.3.2.3. Wizytówka firmy
2.3.3. Email marketing
2.3.4. Social media marketing
2.3.4.1. Jak prowadzić fanpage na Facebooku?
2.3.4.2. Reklamy w social mediach
2.3.5. Content Marketing
2.4. Realizacja celu

3. NIEUCZCIWA KONKURENCJA W BIURZE RACHUNKOWYM
3.1. Czyny nieuczciwej konkurencji
3.2. Rodzaje czynów nieuczciwej konkurencji w biurze rachunkowym
3.2.1. Oznaczenie przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy
3.2.2. Rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości
3.2.3. Nieuczciwa reklama. Przejmowanie klientów
3.2.4. Pozostałe typy czynów nieuczciwej konkurencji oraz nienazwane ustawowo czyny
3.3. Instrumenty ochrony interesów biur rachunkowych w zakresie konkurencji
3.3.1. Cywilnoprawne środki ochrony podmiotów dotkniętych czynem nieuczciwej konkurencji
3.3.2. Prawnokarne środki ochrony podmiotów dotkniętych czynem nieuczciwej konkurencji

4. OCHRONA DOBREGO IMIENIA KSIĘGOWEGO W PRAWIE KARNYM
4.1. Zniesławienie i zniewaga
4.1.1. Ogólnie o zniesławieniu (pomówieniu)
4.1.2. Specyficzne sposoby zniesławienia
4.1.3. Kiedy negatywna wypowiedź nie jest przestępstwem?
4.1.4. Zagrożenie karne przestępstwa zniesławienia
4.2. Zniewaga
4.3. Wielokrotne pomówienia i zniewagi
4.4. Pomówienie lub zniewaga poprzez podszywanie się pod osobę pokrzywdzoną
4.5. Inne sposoby ochrony dobrego imienia w postępowaniu karnym
4.6. Procesowe aspekty obrony dobrego imienia
4.6.1. Obrona dobrego imienia w postępowaniu prywatnoskargowym
4.6.2. Wzór prywatnego aktu oskarżenia
4.6.3. Wzór skargi do policji
4.6.4. Wzór zawiadomienia o przestępstwie stalkingu

5. OCHRONA WIZERUNKU BIURA RACHUNKOWEGO W PRAWIE CYWILNYM
5.1. Dobra osobiste - co to takiego?
5.2. Renoma biura rachunkowego jako przedmiot naruszenia jego dóbr osobistych
5.3. Prawne środki ochrony naruszenia renomy biura rachunkowego
5.3.1. Roszczenia niemajątkowe
5.3.1.1. Roszczenie o zaniechanie działania zagrażającego dobrom osobistym
5.3.1.2. Roszczenie o usunięcie skutków naruszeń dobra osobistego
5.3.2. Roszczenia niemajątkowe a kolektywne naruszenie dóbr osobistych
5.3.3. Roszczenia majątkowe
5.4. Bezprawność naruszenia jako fundament ochrony dóbr osobistych
5.4.1. Działanie w ramach porządku prawnego
5.4.2. Wykonywanie prawa podmiotowego a naruszenie dobra osobistego
5.4.3. Zgoda pokrzywdzonego
5.4.4. Działanie w obronie uzasadnionego interesu
5.5. Wezwanie do usunięcia skutków działań naruszających dobra osobiste i zapłaty zadośćuczynienia - wzór

6. OCHRONA PRAW AUTORSKICH W BIURZE RACHUNKOWYM
6.1. Podstawowe zagadnienia
6.1.1. Przedmiot prawa autorskiego
6.1.2. Prawa przysługujące twórcy
6.1.3. Podmiot objęty ochroną prawnoautorską
6.2. Naruszenie praw autorskich
6.2.1. Ochrona autorskich praw osobistych
6.2.2. Naruszenie autorskich praw majątkowych
6.2.3. Legitymacja czynna
6.2.4. Roszczenia za naruszenie praw autorskich
6.2.5. Wniosek o zabezpieczenie
6.3. Pozew o naruszenie praw autorskich
6.3.1. Sąd właściwy
6.3.2. Wymogi formalne pozwu
6.4. Wezwanie do zaniechania naruszeń
6.4.1. Forma wezwania
6.4.2. Wymogi co do treści wezwania

7. JAK BIURO RACHUNKOWE POWINNO BRONIĆ SIĘ PRZED NIEUZASADNIONYMI ZARZUTAMI
STOSOWANIA MOBBINGU
7.1. Czym jest mobbing?
7.2. Ofiara mobbingu
7.3. Długotrwałość mobbingu
7.4. Sprawca mobbingu
7.5. Pomówienie o stosowanie mobbingu - konsekwencje prawne dla pomawiającego
7.6. Obowiązki pracodawcy dotyczące przeciwdziałania mobbingowi
7.7. Jakie korzyści ma pracodawca z przeciwdziałania mobbingowi?
7.8. Pisemna procedura antymobbingowa

8. PODSUMOWANIE

Kod wydawnictwa: 978-83-8137-880-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl