PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ JAK ZAŁOŻYĆ I ROZWIJAĆ WŁASNĄ FIRMĘ
BRIAN TRACY
Wydawnictwo: HELION
Cena: 54.90 zł
43.37 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-283-9487-2
204 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2022
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie?
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Witaj w epoce przedsiębiorczości!
2. Mity współczesnej przedsiębiorczości
3. Jakiego rodzaju działalnością powinienem się zająć?
4. Jak powinienem finansować swoją firmę?
5. Zmiana nastawienia - jak przestać być pracownikiem i stać się przedsiębiorcą
6. Opracowywanie realistycznego biznesplanu
7. Zatrudnianie najbardziej utalentowanych osób i skuteczne zarządzanie
8. Sprzedaż i marketing - paliwo dla Twojej firmy
Kod wydawnictwa: 978-83-283-9487-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.