Dodano produkt do koszyka

Promocja

PROCES I TECHNIKI SPRZEDAŻY NA RYNKU DÓBR TRWAŁYCH

PROCES I TECHNIKI SPRZEDAŻY NA RYNKU DÓBR TRWAŁYCH

red.HENRYK MRUK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU

Cena: 24.90 zł 22.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7417-566-1

172 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Od wielu lat Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu współpracuje z firmą Amica Wronki w zakresie doskonalenia sposobów obsługi klientów na rynku sprzętu gospodarstwa domowego. Poza wspólnie prowadzonymi badaniami rynku, badaniami satysfakcji klienta i programami edukacyjnymi dla partnerów handlowych uruchomiono platformę e-learningową w ramach Uniwersytetu AGD Amiki. Niniejszy skrypt swą treścią nawiązuje do materiałów szkoleniowych zawartych na platformie e-learningowej Amiki. Tym samym daje możliwości podnoszenia kwalifikacji wszystkim, którzy wybrali zawód handlowca i doradcy klienta.Zawarte w skrypcie rozważania, korzystając z osiągnięć neuro-marketingu, odwołują się do najnowszej wiedzy na temat emocjonalnej strony zachowań konsumentów. Wyniki tych badań pozwalają lepiej poznać i zrozumieć zachowania konsumentów, a tym samym skuteczniej ich obsługiwać. Autorzy przedstawiają techniki prowadzenia rozmów z klientami, metody kontrargumentowania, sposoby zamykania transakcji sprzedażowych oraz zasady negocjacji handlowych. Poszczególne rozdziały są nie tylko nasycone licznymi przykładami praktycznymi odnoszącymi się do sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, ale odwołują się także do podstaw teoretycznych, które pozwalają lepiej zrozumieć istotę budowania relacji z klientami, co w efekcie przekłada się na większe zadowolenie nabywcy oraz sprzyja osiąganiu odpowiedniej marży przez producenta i dystrybutora.

SPIS TREŚCI

Wstęp1.Skuteczne rozpoznawanie potrzeb klientów i oferowanie korzyści1.1.Potrzeby i zachowania zakupowe klientów, czyli o tym, czego ludzie niewiedzą o sobie1.2.Porozumiewanie się, czyli o skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej1.3.Prezentacja sprzętu, czyli o wyższości korzyści nad cechami2.Sposoby budowania wizerunku i pozycji sklepu2.1.Komunikacja marketingowa i jej wpływ na klienta, czyli o kuszeniu przezreklamę2.2.Wizerunek salonu, czyli jak sklep może wabić klienta2.3.Pierwsze wrażenie, czyli o tym, czy istnieje miłość od pierwszego wejrzenia (czyli dlaczego kogoś lubimy od początku)3.Psychologia komunikacji z klientem3.1.Psychologia sprzedaży, czyli o metodach wywierania wpływu i socjotechnikach3.2.Neuromarketing, czyli o tym, jak działają mózgi klientów i sprzedawców3.3.Kontrargumentowanie, czyli o sposobach pokazywania drugiej strony medalu.3.4.Techniki negocjacji, czyli o budowaniu zadowolenia obydwu stron4.Zasady ekspozycji komunikowania ceny4.1.Merchandising, czyli jaką aranżację sklepu lubią klienci4.2.O cenach, czyli o mgle przesłaniającej wartość produktów i relacji międzyklientem i sprzedawcą5.Budowanie relacji z klientami5.1.Zamykanie sprzedaży, czyli o rozwiązywaniu dylematów klienta (kupić albonie kupić-oto jest pytanie)5.2.Działania posprzedażowe, czyli o podtrzymywaniu satysfakcji klienta5.3.Rozmowy z trudnymi klientami, czyli o trzymaniu emocji na wodzy6.Rozwój osobisty sprzedawców i praca w zespole6.1.Rozwój osobisty, czyli niekończąca się opowieść o spełnionym życiusprzedawcy6.2.Praca w zespole, czyli o harmonii między pracownikami sklepu podobnej dozgodności w rodzinie pszczelejZakończenieBibliografiaNotki o autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-7417-566-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl