Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
PODSTAWY UCZENIA SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWA
MAREK BRZEZIŃSKI, DIANA WRÓBLEWSKA

Wydawnictwo: DIFIN
Cena: 50.00 zł
40.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8270-326-9
stron: 159
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
W książce zaprezentowano szerokie spektrum wiedzy związanej z zagadnieniami uczenia się przedsiębiorstwa. Omówiono m.in.:
- uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej,
- wewnątrzorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa,
- międzyorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa,
- oduczanie się w procesach organizacyjnych przedsiębiorstwa.
Zapoznanie się z powyższymi zagadnieniami pozwoli na lepsze zrozumienie procesów uczenia się przedsiębiorstwa i wykorzystywanie nowej wiedzy, dla przygotowania się do funkcjonowania w gospodarce opartej na wiedzy. Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni ekonomicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których prowadzone są takie kierunki studiów, jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia i Logistyka.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Marek Brzeziński
1. Uczenie się przedsiębiorstwa
Diana Wróblewska
1.1. Istota uczenia się przedsiębiorstwa
1.2. Organizacja ucząca się jako model w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem
2. Uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej
Marek Brzeziński
2.1. Procesy uczenia się w warunkach globalizującej się działalności gospodarczej
2.2. Procesy i wielopoziomowość uczenia się przedsiębiorstwa
2.3. Procesy innowacyjne a uczenie się przedsiębiorstwa
3. Wewnątrzorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa
Marek Brzeziński
3.1. Produkcyjne uczenie się w procesach wdrażania innowacji technologicznych
3.1.1. Istota produkcyjnego uczenia się
3.1.2. Obliczeniowe formuły produkcyjnego uczenia się
3.1.3. Uczenie maszynowe w systemach produkcyjnych
3.2. Organizacyjne uczenie się w procesach wdrażania innowacji organizacyjnych (zmian organizacyjnych)
3.2.1. Istota organizacyjnego uczenia się zmian
3.2.2. Mechanizmy procesu uczenia się zmian
3.2.3. Kapitał intelektualny jako pomost organizacyjnego i międzyorganizacyjnego uczenia się przedsiębiorstwa
4. Międzyorganizacyjne uczenie się przedsiębiorstwa
Diana Wróblewska
4.1. Istota międzyorganizacyjnego uczenia się
4.2. Benchmarking − uczenie się od najlepszych
4.3. Crowdsourcing − czerpanie z mądrości tłumu
4.4. Uczenie się w sieciach międzyorganizacyjnych
5. Oduczanie się w procesach organizacyjnych przedsiębiorstwa
Marek Brzeziński
5.1. Oduczanie się w procesach produkcyjnych
5.2. Nieco o organizacyjnym oduczaniu się
Zakończenie
Marek Brzeziński
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
Dodatek
Marek Brzeziński
Dodatek 1. Koncepcja praktycznego stosowania zweryfikowanych formuł
Dodatek 2. Formuła J.R. de Jonga − ilościowego uczenia się
Kod wydawnictwa: 978-83-8270-326-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.