POCZUCIE SAMOSKUTECZNOŚCI JAKO MODERATOR WPŁYWU AFEKTU NA WYKONANIE ZADAŃ
TOMASZ ŁUKASZ NIEMIEC
Wydawnictwo: UNIVERSITAS
Cena: 35.00 zł
31.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-242-3645-9
162 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Niniejsza praca jest samodzielnym wkładem do problematyki relacji między afektem i poznaniem. Wprowadza ciekawy model teoretyczny, wyjaśniający wpływ poczucia samoskuteczności na zależność między afektem i funkcjonowaniem poznawczym, jak również dostarcza empirycznej weryfikacji tego modelu za pomocą rzetelnie przygotowanych i przeprowadzonych eksperymentów Autor wykazał się dużą orientacją w podejmowanej problematyce oraz zdolnością krytycznej oceny dotychczasowych ustaleń teoretycznych, jak również umiejętnością stawiania własnych pytań badawczych
prof dr hab Małgorzata Sobol-Kwapińska
SPIS TREŚCI
Podziękowania
Część teoretyczna
1.1. Historia ujmowania problematyki wpływu afektu na poznanie
w ramach filozofii i głównych nurtów myśli psychologicznej
1.2. Współczesne podejście do relacji afektu i poznania
1.3. Wpływ afektu na treść poznania
1.3.1. Koncepcje zakładające jednostronny (deteriorujący)
wpływ afektu na treść poznania
1.3.2. Koncepcje przewidujące wielostronny wpływ afektu
na treść poznania
1.3.3. Ujęcia opisujące warunki decydujące o tym, czy afekt
będzie miał korzystny, czy też niekorzystny wpływ na treść
poznania
1.4. Wpływ afektu na formalne aspekty poznania
1.4.1. Koncepcje zakładające zależny od Walencji wpływ afektu
na formalne aspekty poznania
1.4.1.1. Propozycje zakładające wyższą wydajność poznawczą
w afekcie pozytywnym niż w afekcie negatywnym
1.4.1.2. Koncepcje zakładające wyższą wydajność poznawczą
w afekcie negatywnym niż w afekcie pozytywnym
1.4.2. Koncepcje moderatorów wpływu afektu na formalne
aspekty poznania
Część empiryczna
2.1. Problem badawczy - rola specyficznego poczucia samoskuteczności
(SPS) we wpływie afektu na wydajność poznawczą
2.2. Koncepcja badań
2.3. Badanie1
2.3.1. Cele badania
2.3.2. Metoda
2.3.2.1. Osoby badane
2.3.2.2. Procedura i narzędzia badawcze
2.3.3. Wyniki
2.3.4. Dyskusja
2.4. Badanie 2
2.4.1. Cele badania
2.4.2. Metoda
2.4.2.1. Osoby badane
2.4.2.2. Procedura i narzędzia badawcze
2.4.3. Wyniki
2.4.4. Dyskusja
2.5. Badanie 3
2.5.1. Cele badania
2.5.2. Metoda
2.5.2.1. Osoby badane
2.5.2.2. Procedura i narzędzia badawcze
2.5.3. Wyniki
2.5.4. Dyskusja
2.6. Dyskusja ogólna
2.6.1. Implikacje uzyskanych rezultatów dla koncepcji ujmujących
pozytywny nastrój jako zasób osobisty
2.6.2. Implikacje uzyskanych rezultatów dla badań nad
specyficznym poczuciem samoskuteczności (SPS)
2.6.3. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań
2.6.4. Zakończenie
Bibliografia
Załączniki
Załącznik 2
Załącznik 3
Indeks osób
Kod wydawnictwa: 978-83-242-3645-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.