Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY WE WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH ZARZĄDZANIA
red. ANNA SŁAWIK

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
Cena: 52.00 zł
44.20 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-233-5439-0
stron: 248
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Interesariusz to słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w nowoczesnym biznesie, gospodarce i administracji w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy mitygacji ryzyk ESG. Interesariusze są jednak przede wszystkim podmiotami w modelu biznesowym i łańcuchu tworzenia wartości. Głównym założeniem teorii interesariuszy jest tworzenie wartości dla połączonych ze sobą, współzależnych bądź współistniejących podmiotów.
Książka Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania ukazuje siedem różnych kontekstów myślenia o organizacjach przez pryzmat teorii interesariuszy i praktyki zarządzania nimi. Wydaje się, że ta perspektywa nie ma alternatywy i stała się obowiązującym sposobem myślenia o tworzeniu wartości dla i przez interesariuszy w biznesie.
„Niniejsza książka, napisana przez młodych badaczy, absolwentów studiów uzupełniających magisterskich w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, stanowi istotny krok w stronę promowania w Polsce perspektywy interesariuszy w nowoczesnym zarządzaniu oraz przekonuje, że nie powinniśmy mieć już dylematu shareholders versus stakeholders”.
Dr Anna Sławik
„Odbiorcami monografii będą pracownicy akademiccy i naukowcy zajmujący się problematyką interesariuszy, praktycy zarządzania (szczególnie w kwestii stosowania metodyki MISS®), a także studenci, słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci kierunków ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu i jakości”.
Dr hab. Patrycja Zwiech, prof. US
SPIS TREŚCI
Wstęp 7
Rozdział 1.
Anna Sławik, Klasyfikacja interesariuszy organizacji jako podstawa oceny ich oddziaływania
Rozdział 2.
Beata Cholewa, Systematyczna identyfikacja strategicznych interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Rozdział 3.
Joanna Landsmann, Whistleblowing, czyli interesariusze mają gwizdki
Rozdział 4.
Patrycja Żurawska, Blockchain jako technologia wspierająca procesy i operacje biznesowe angażujące różne grupy interesariuszy
Rozdział 5.
Natalia Róż, Wpływ nowych technologii finansowych na decyzje dotyczące sposobu korzystania z usług bankowych przez konsumentów
Rozdział 6.
Ewelina Niemczyk, Wtórny rynek odzieży w Polsce w percepcji konsumentów
Rozdział 7.
Adrian Masłoń, Identyfikacja strategicznych interesariuszy z perspektywy różnych szczebli organizacyjnych – studium przypadku z branży transportowo-spedycyjnej
Noty o Autorach
Kod wydawnictwa: 978-83-233-5439-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.