Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY WE WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH ZARZĄDZANIA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

PERSPEKTYWA INTERESARIUSZY WE WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH ZARZĄDZANIA

red. ANNA SŁAWIK

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO

Cena: 52.00 zł 44.20 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-233-5439-0

stron: 248

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

Interesariusz to słowo odmieniane przez wszystkie przypadki w nowoczesnym biznesie, gospodarce i administracji w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) czy mitygacji ryzyk ESG. Interesariusze są jednak przede wszystkim podmiotami w modelu biznesowym i łańcuchu tworzenia wartości. Głównym założeniem teorii interesariuszy jest tworzenie wartości dla połączonych ze sobą, współzależnych bądź współistniejących podmiotów.

Książka Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania ukazuje siedem różnych kontekstów myślenia o organizacjach przez pryzmat teorii interesariuszy i praktyki zarządzania nimi. Wydaje się, że ta perspektywa nie ma alternatywy i stała się obowiązującym sposobem myślenia o tworzeniu wartości dla i przez interesariuszy w biznesie.

„Niniejsza książka, napisana przez młodych badaczy, absolwentów studiów uzupełniających magisterskich w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, stanowi istotny krok w stronę promowania w Polsce perspektywy interesariuszy w nowoczesnym zarządzaniu oraz przekonuje, że nie powinniśmy mieć już dylematu shareholders versus stakeholders”.
Dr Anna Sławik

„Odbiorcami monografii będą pracownicy akademiccy i naukowcy zajmujący się problematyką interesariuszy, praktycy zarządzania (szczególnie w kwestii stosowania metodyki MISS®), a także studenci, słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci kierunków ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu i jakości”.
Dr hab. Patrycja Zwiech, prof. US

 

SPIS TREŚCI

Wstęp 7

Rozdział 1.
Anna Sławik, Klasyfikacja interesariuszy organizacji jako podstawa oceny ich oddziaływania 

Rozdział 2.
Beata Cholewa, Systematyczna identyfikacja strategicznych interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 

Rozdział 3.
Joanna Landsmann, Whistleblowing, czyli interesariusze mają gwizdki 

Rozdział 4.
Patrycja Żurawska, Blockchain jako technologia wspierająca procesy i operacje biznesowe angażujące różne grupy interesariuszy 

Rozdział 5.
Natalia Róż, Wpływ nowych technologii finansowych na decyzje dotyczące sposobu korzystania z usług bankowych przez konsumentów 

Rozdział 6.
Ewelina Niemczyk, Wtórny rynek odzieży w Polsce w percepcji konsumentów 

Rozdział 7.
Adrian Masłoń, Identyfikacja strategicznych interesariuszy z perspektywy różnych szczebli organizacyjnych – studium przypadku z branży transportowo-spedycyjnej 

Noty o Autorach 

Kod wydawnictwa: 978-83-233-5439-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.