OBSŁUGA KLIENTÓW PROWADZENIE SPRZEDAŻY TOM III PODRĘCZNIK
HALINA ZIELIŃSKA
Wydawnictwo: WSIP
Cena: 45.90 zł
41.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-02-14714-2
216 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2014
Podręcznik do nauki zawodów technik handlowiec i technik księgarstwa na poziomie technikum oraz sprzedawca na poziomie szkoły zawodowej w zakresie kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).
Omawia szczegółowo metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk kładzie na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Dokładnie omawia także typy klientów. Zwraca uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa w pracy w sprzedaży. Wprowadza najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalnością handlową.
Kod wydawnictwa: 978-83-02-14714-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.