Dodano produkt do koszyka

Promocja

NOWE TRENDY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE A ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA

NOWE TRENDY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE A ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA

PAWEŁ ANTONOWICZ, EWA MALINOWSKA, JĘDRZEJ SICIŃSKI, ULYANA ZAREMBA

Wydawnictwo: ASPRA-JR

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8209-090-1
 
256 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Zapewnienie ciągłości działalności przedsiębiorstwa to immanentny element budowania marki i tradycji organizacji, faktor niezbędny do ochrony wcześniej zdobytego udziału w rynku. Teoria przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, rozwijana intensywnie de facto od samego początku wyodrębnienia dyscypliny nauk o zarządzaniu (dziś również i: jakości), jest nieustannie wzbogacana o nowe elementy. Postęp technologiczny i strukturalne zmiany w gospodarce, dążenie przedsiębiorstw do implementowania strategii zrównoważonego rozwoju i działania w myśl koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wymuszają wprowadzanie zmian w systemach zarządzania przedsiębiorstwem, w tym zarządzania zasobami ludzkimi. Modele organizacji ukształtowane na przestrzeni lat i funkcjonujące do dziś nie sprawdzają się w konfrontacji z obecną rzeczywistością, gdzie większą wagę przekłada się do roli pracownika w sukcesie organizacji i elastyczności jej działania.

SPIS TREŚCI

ROZDZIAŁ I
Wpływ zmian społecznych i kulturowych na ewolucję modeli biznesowych
Paweł Antorowicz, Ewa Malinowska, Jędrzej Siciński, Ulyana Zaremba

ROZDZIAŁ II
Motywacja pracowników jako element społecznej odpowiedzialności biznesu
Anna Horzela

ROZDZIAŁ III
Działalność kieleckich przedsiębiorstw w aspekcie społecznej odpowiedzialności
Katarzyna Kiliańska

ROZDZIAŁ IV
Budowanie trwałych relacji z pracownikami w organizacji odpowiedzialnej społecznie.
Joanna Gajda

ROZDZIAŁ V
Społeczna odpowiedzialność menedżerów - ujęcie socjologiczne
Anna Parniewicz-Bętkowska

ROZDZIAŁ VI
Społeczna odpowiedzialność organizacji medialnych na przykładzie Telewizji Polsat
Ewa Mazur-Wierzbicka, Izabela Osek

ROZDZIAŁ VII
Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na narastające trendy organizacyjne
Wiktor Grzyb

ROZDZIAŁ VII
Wyzwania wobec zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach turkusowych
Anna Kryczka

ROZDZIAŁ IX
Transformacja w organizację zieloną i jej wpływ na wydajność organizacji
Przemysław Majewski

ROZDZIAŁ X
Świadomość ekologiczna konsumentów w kontekście koncepcji zero waste
Natalia Buczyńska-Pizoń

ROZDZIAŁ XI
Międzynarodowe programy promujące proekologiczne rozwiązania w portach morskich
Anna Michalska-Szajer

ROZDZIAŁ XII
Model układu relacyjnego podmiotów partycypujących w ekonomii współdzielenia
Andrzej Hanusik

ROZDZIAŁ XIII
Myślenie cyklem życia jako paradygmat nowoczesnego zarządzania produktem
Marcin Rychwalski

ROZDZIAŁ XIV
Wiek pracowników jako determinanta ich lojalności wobec pracodawcy
(na przykładzie jednostek ochrony zdrowia)
Daria Smarżewska

ROZDZIAŁ XV
Zarząd sukcesyjny z perspektywy przedsiębiorcy, jego spadkobierców,
pracowników i kontrahentów
Artur Janicki

ROZDZIAŁ XVI
Programy onboardingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
Krzysztof Wąsek

ROZDZIAŁ XVII
Logistyczne determinanty kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw
Andrzej Jezierski

ROZDZIAŁ XVIII
Polityka transportowa Unii Europejskiej wobec wyzwań środowiskowych
Aleksandra Glądała

ROZDZIAŁ XIX
Bariery we współpracy proinnowacyjnej uczelni i przedsiębiorstw
Dominika Rudiuk

Kod wydawnictwa: 978-83-8209-090-1

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl