NOWE TRENDY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE A ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTWA
PAWEŁ ANTONOWICZ, EWA MALINOWSKA, JĘDRZEJ SICIŃSKI, ULYANA ZAREMBA
Wydawnictwo: ASPRA-JR
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8209-090-1
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2021 |
|
Zapewnienie ciągłości działalności przedsiębiorstwa to immanentny element budowania marki i tradycji organizacji, faktor niezbędny do ochrony wcześniej zdobytego udziału w rynku. Teoria przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, rozwijana intensywnie de facto od samego początku wyodrębnienia dyscypliny nauk o zarządzaniu (dziś również i: jakości), jest nieustannie wzbogacana o nowe elementy. Postęp technologiczny i strukturalne zmiany w gospodarce, dążenie przedsiębiorstw do implementowania strategii zrównoważonego rozwoju i działania w myśl koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wymuszają wprowadzanie zmian w systemach zarządzania przedsiębiorstwem, w tym zarządzania zasobami ludzkimi. Modele organizacji ukształtowane na przestrzeni lat i funkcjonujące do dziś nie sprawdzają się w konfrontacji z obecną rzeczywistością, gdzie większą wagę przekłada się do roli pracownika w sukcesie organizacji i elastyczności jej działania.
SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ I
Wpływ zmian społecznych i kulturowych na ewolucję modeli biznesowych
Paweł Antorowicz, Ewa Malinowska, Jędrzej Siciński, Ulyana Zaremba
ROZDZIAŁ II
Motywacja pracowników jako element społecznej odpowiedzialności biznesu
Anna Horzela
ROZDZIAŁ III
Działalność kieleckich przedsiębiorstw w aspekcie społecznej odpowiedzialności
Katarzyna Kiliańska
ROZDZIAŁ IV
Budowanie trwałych relacji z pracownikami w organizacji odpowiedzialnej społecznie.
Joanna Gajda
ROZDZIAŁ V
Społeczna odpowiedzialność menedżerów - ujęcie socjologiczne
Anna Parniewicz-Bętkowska
ROZDZIAŁ VI
Społeczna odpowiedzialność organizacji medialnych na przykładzie Telewizji Polsat
Ewa Mazur-Wierzbicka, Izabela Osek
ROZDZIAŁ VII
Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na narastające trendy organizacyjne
Wiktor Grzyb
ROZDZIAŁ VII
Wyzwania wobec zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach turkusowych
Anna Kryczka
ROZDZIAŁ IX
Transformacja w organizację zieloną i jej wpływ na wydajność organizacji
Przemysław Majewski
ROZDZIAŁ X
Świadomość ekologiczna konsumentów w kontekście koncepcji zero waste
Natalia Buczyńska-Pizoń
ROZDZIAŁ XI
Międzynarodowe programy promujące proekologiczne rozwiązania w portach morskich
Anna Michalska-Szajer
ROZDZIAŁ XII
Model układu relacyjnego podmiotów partycypujących w ekonomii współdzielenia
Andrzej Hanusik
ROZDZIAŁ XIII
Myślenie cyklem życia jako paradygmat nowoczesnego zarządzania produktem
Marcin Rychwalski
ROZDZIAŁ XIV
Wiek pracowników jako determinanta ich lojalności wobec pracodawcy
(na przykładzie jednostek ochrony zdrowia)
Daria Smarżewska
ROZDZIAŁ XV
Zarząd sukcesyjny z perspektywy przedsiębiorcy, jego spadkobierców,
pracowników i kontrahentów
Artur Janicki
ROZDZIAŁ XVI
Programy onboardingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
Krzysztof Wąsek
ROZDZIAŁ XVII
Logistyczne determinanty kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw
Andrzej Jezierski
ROZDZIAŁ XVIII
Polityka transportowa Unii Europejskiej wobec wyzwań środowiskowych
Aleksandra Glądała
ROZDZIAŁ XIX
Bariery we współpracy proinnowacyjnej uczelni i przedsiębiorstw
Dominika Rudiuk
Kod wydawnictwa: 978-83-8209-090-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.