NOWA GOSPODARKA UWARUNKOWANIA POLITYCZNE I KONSEKWENCJE SPOŁECZNE
AGNIESZKA MAKAREWICZ-MARCINKIEWICZ
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 29.90 zł
26.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7780-858-0
222 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
Nowa Gospodarka to zjawisko silnie oddziałujące na współczesną gospodarkę światową i jako takie z pewnością zasługuje na wieloaspektową analizę. Niniejsze opracowanie obejmuje jedynie część aspektów rzeczonej analizy, a mianowicie wymiar społeczny i systemowy. Wybór problemów determinowały: charakter pracy (humanistyczny, politologiczny), zainteresowania autorki oraz fakt, że społeczno-polityczne aspekty fenomenu są w literaturze przedmiotu poruszane rzadziej aniżeli zagadnienia stricte ekonomiczne czy organizacyjne.Fragment Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział I. Nowa Gospodarka i społeczeństwo informacyjne- kwestie definicyjne1. Nowa Gospodarka2. Społeczeństwo informacyjneRozdział II. Ewolucja gospodarki wolnorynkowej.Sektor Nowej Gospodarki w aktualnej fazie kapitalizmu1. Globalizacja. Transnacjonalizm. Informacjonalizm2. Przemiany strukturalne: przedwczesna śmierć cyklu koniunkturalnego,tradycyjne mechanizmy rynkowe w logice sieci3. Relatywna otwartość gospodarek4. Kapitał ludzki. Teorie końca pracyRozdział III. Nowe technologie: społeczne możliwości i zagrożenia1. Technologia w kontekście ekonomicznego prawa użyteczności.Cykl życia produktu2. Innowacje. Technologiczna trajektoria3. Modele myślowe i technologie umysłu. Technoromantyzm4. Przestępczość w dobie Nowej GospodarkiRozdział IV. Konwergencja tradycyjnych atrybutów państwaw realiach Nowej Gospodarki1. Ewolucja tradycyjnych atrybutów państwa2. Strategie równowagi. Ochrona konkurencji. Transfer technologiiZakończenieBibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-7780-858-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.