Dodano produkt do koszyka

Promocja

NIEŁAD KOMUNIKACYJNY W DEMOKRACJI LOKALNEJ. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE W BUDOWANIU LOKALNEGO SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO

NIEŁAD KOMUNIKACYJNY W DEMOKRACJI LOKALNEJ. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE W BUDOWANIU LOKALNEGO SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO

GRAŻYNA PIECHOTA

Wydawnictwo: ŚLĄSK

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7164-668-3

186 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011

Książka dotyczy centralnego dla zachowań społecznych problemu, jakim jest tworzenie wartościowych, pogłębionych relacji społecznych zwanych w skrócie społeczeństwem obywatelskim. Współczesna Polska przeżywa dość znaczny kryzys więzi, autorytetów, zmiany i modyfikacji tak motywacji ludzkich, jak i orientacji moralnych i politycznych zawirowań. Autorka podejmuje te kwestie, analizując je z punktu widzenia konkretnej perspektywy, jaką jest komunikacja polityczna w skali lokalnej. Konkrety lokalności uwiarygadniają tezy ogólniejsze o fundamentalnym znaczeniu zachowań komunikacyjnych w powszechnym dyskursie społecznych organizacji, stowarzyszeń, partii, urzędów, fundacji, radnych i prostych obywateli, jednostek ludzkich uwikłanych w skomplikowane relacje pełnionych ról i własnych wartości, emocji i motywacji. Tematyka dla socjologii i psychologii społecznej podstawowa.Z recenzji prof. dr. hab. Zbigniewa Nęckiego

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I

Społeczeństwo obywatelskie w Polsce1.1.Definicje społeczeństwa obywatelskiego1.2.Obszary aktywności społeczeństwa obywatelskiego1.3.Społeczeństwo polskie po transformacji 1989 roku1.3.1.Zmiana społeczna po 1989 roku1.3.2.Polskie elity w kreacji społeczeństwa obywatelskiego po 1989 roku1.3.3.Obywatelska demokracja1.4.Społeczeństwo polskie w bieżących badaniach społecznych1.5.Historyczno-kulturowe przyczyny braku społeczeństwa obywatelskiego w Polsce1.6.Perspektywy rozwoju społeczeństwa obywatelskiego w dobie globalizacji

Rozdział II

Komunikacja polityczna w dobie komunikacji masowej2.1.Wpływ komunikacji masowej na kształtowanie komunikacji politycznej2.2.Media lokalne w komunikacji politycznej

Rozdział III

Komunikacja polityczna w samorządzie3.1.Zadania komunikacji politycznej w demokracji lokalnej3.1.1.Budowanie zaufania społecznego3.1.2.Informowanie społeczeństwa3.1.3.Kształtowanie postaw obywatelskich3.1.4.Zapobieganie korupcji3.1.5.Dialog polityczny i społeczny3.2.Dostęp do informacji publicznej3.2.1.Znaczenie dostępu do informacji publicznej3.2.2.Dostęp do informacji w międzynarodowym prawie publicznym3.2.3.Dostęp do informacji w prawie unijnym3.2.4.Zasady dostępu do informacji publicznej w Polsce3.2.5.Kampania społeczna "Masz prawo wiedzieć"Rozdział IV

Płaszczyzny wykorzystania komunikacji politycznej w samorządzie lokalnym4.1.Organizacje pozarządowe4.2.Ekonomia społeczna4.3.Społeczna odpowiedzialność biznesu4.4.Dialog społeczny

Zakończenie

Bibliografia

Akty prawne

Spis rysunków

Spis tabel

Spis wykresów

Indeks osób

Kod wydawnictwa: 978-83-7164-668-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl