NAUKI EKONOMICZNE WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARKI ZARZĄDZANIE PRZYWÓDZTWO KOMUNIKACJA
PATRYCJA GULAK-LIPKA
Wydawnictwo: UMK
Cena: 34.90 zł
31.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-231-4440-3
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2020 |
|
Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie - przywództwo - komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki.
W części pierwszej, poświęconej ekonomii, zwrócono uwagę na problemy związane z rynkiem pracy nierejestrowanej. W oparciu o skalę zjawiska omówiono strukturę wykonywanej pracy, scharakteryzowano uczestników obszaru nierejestrowanego oraz przedstawiono motywację do podjęcia takiej aktywności. Wśród poruszanych tematów skupiono się także na przywództwie oraz roli inteligencji emocjonalnej wśród managerów i liderów.
W monografii zwrócono ponadto uwagę na aspekty związane z komunikacją marketingową, która w oparciu o real-time marketing jest prezentowana jako efektywny sposób kreowania marki wśród klientów. Przybliżono również tematykę związaną z rozwijającym się i zyskującym na znaczeniu obszarem big data, przede wszystkim jego szansami i wyzwaniami.
Dość obszerny obszar rozważań teoretyczno-empirycznych umożliwił zaprezentowanie wybranych wyzwań, przed którymi stoją organizacje oraz osoby zarządzające nimi. Przedstawione w monografii wnioski zostały oparte na wynikach prowadzonych badań i z pewnością mogą być inspiracją do ciekawej dyskusji oraz dalszych studiów.
SPIS TREŚCI
Patrycja Gulak-Lipka
Wprowadzenie
Agnieszka Szulc-Obłoza
I. Praca nierejestrowana jako przykład łamania obowiązujących reguł gry
Tomasz Rajfura
II. E motional intelligence in leadership: Systematic literature review
Kamila Skrzypczyńska
III. Rola inteligencji emocjonalnej wspieranej procesem coachingowym w doskonaleniu przywództwa
Jakub Szczepkowski
IV. Real-time marketing jako efektywny sposób kreowania marki
wśród klientów XXI wieku
Mariusz Lewandowski
V. Wirtualizacja działań z zakresu komunikacji marketingowej
Joanna Michalak
VI. Szanse i wyzwania analityki big data
Kod wydawnictwa: 978-83-231-4440-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.