Dodano produkt do koszyka

Promocja

MONITOROWANIE WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA. METODY MODELE MIERNIKI

MONITOROWANIE WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA. METODY MODELE MIERNIKI

PIOTR SZCZEPANKOWSKI

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO AEH

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-66552-25-8
 
287 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
 

Monografia jest skierowana do szerokiego grona czytelników zainteresowanych prezentowaną problematyką, a w szczególności do analityków finansowych, służb finansowo-księgowych i kadry zarządzającej przedsiębiorstwami, doradców ekonomicznych oraz inwestorów rynkowych. Skorzystają z niej również studenci kierunków ekonomicznych oraz słuchacze studiów podyplomowych.

SPIS TREŚCI

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. PROBLEMATYKA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
1.1. Kategoria wartości w naukach ekonomicznych
1.2. Rodzaje wartości przedsiębiorstwa
1.3. Determinanty wartości przedsiębiorstwa
1.4. Koncepcja i model zarządzania wartością
1.5. Istota i zakres monitorowania wartości przedsiębiorstwa

ROZDZIAŁ 2. METODY I MODELE POMIARU WARTOŚCI
PRZEDSIĘBIORSTWA
2.1. Istota i rola pomiaru wartości przedsiębiorstwa
2.2. Metody i modele pomiaru wartości przedsiębiorstwa
2.3. Pomiar wartości oparty na bilansie przedsiębiorstwa
2.4. Pomiar wartości oparty na przepływach pieniężnych
2.5. Pomiar wartości oparty na rachunku zysków i strat

ROZDZIAŁ 3. MIERNIKI MONITOROWANIA OSIĄGNIĘĆ
PRZEDSIĘBIORSTWA W KSZTAŁTOWANIU
WARTOŚCI
3.1. Klasyfikacja mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa
3.2. Mierniki monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa
3.2.1. Mierniki księgowe
3.2.2. Mierniki oparte na kategorii wartości dodanej z kapitału
3.2.2.1. Ekonomiczna wartość dodana
3.2.2.2. Wartość dodana dla właścicieli i gotówkowa wartość dodana
3.2.3. Gotówkowa stopa zwrotu w monitorowaniu wartości wewnętrznej
3.3. Komparatystyka wartości wewnętrznej i rynkowej przedsiębiorstwa
3.3.1. Rynkowa wartość dodana
3.3.2. Relacja wartości rynkowej do księgowej i jej wykorzystanie
3.4. Empiryczne poszukiwania właściwych mierników monitorowania wartości
3.5. Dobór odpowiednich mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa
3.6. Metody sterowania wartością wewnętrzną przedsiębiorstwa

ROZDZIAŁ 4. MONITOROWANIE DETERMINANT
EKONOMICZNYCH WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ
PRZEDSIĘBIORSTWA
4.1. Istota i rola monitorowania determinant wartości
4.2. Przegląd modeli ilościowych identyfikacji determinant wartości
przedsiębiorstwa
4.3. Metody monitorowania determinant operacyjnych
4.3.1. Stopa wzrostu, wzrost zrównoważony, graniczna stopa wzrostu
4.3.2. Graniczne przychody ze sprzedaży dla utrzymania wartości
przedsiębiorstwa
4.3.3. Marża zysku operacyjnego i graniczna marża zysku
4.4. Monitorowanie determinant finansowych
4.5. Modele deterministyczne monitorowania czynników ekonomicznych
kształtujących wartość przedsiębiorstwa
4.6. Metody i modele monitorowania determinant siły fundamentalnej
przedsiębiorstwa

Zakończenie

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 978-83-66552-25-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl