MŁODZI PRZEDSIĘBIORCY - INSPIRACJE, KONCEPCJE I UWARUNKOWANIA
red.nauk.BEATA GLINKA, red.nauk.JACEK PASIECZNY, red.nauk.AGNIESZKA BRZOZOWSKA
Wydawnictwo: WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA UW
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-61276-92-0
207 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Inspiracją do powstania monografii była konferencja "Młodzi przedsiębiorcy" przeprowadzona w maju 2011 roku przez Zakład Innowacji Organizacyjnych i Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zakład Innowacji Organizacyjnych i Przedsiębiorczości od wielu lat zajmuje się badaniem przedsiębiorczości, a jego założyciel i były wieloletni kierownik, profesor Stefan Kwiatkowski, jest jednym z największych światowych autorytetów z tej dziedziny. Na publikację składają się zarówno rozdziały powstałe na bazie zaprezentowanych referatów, jak i stworzone wyłącznie na potrzeby niniejszego opracowania - szczególnie zależało nam na tym, by wśród Autorów znaleźli się młodzi twórcy, studenci lub absolwenci szkół wyższych.
Ze wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Część I. Przedsiębiorczość i edukacja
Anna Balawejder
O przedsiębiorczości młodych stów kilka
Mateusz Bochenek
Metody aktywizujące w nauczaniu przedsiębiorczości
Ewa Multan
Rola edukacji w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych i budowaniu innowacyjności przedsiębiorstw
Kazimierz Orzechowski
Przedsiębiorczość w doktrynie, dydaktyce i praktyce
Krystyna Kubik
Wymiary nierówności społecznych wśród młodzieży uczącej się i sposoby ich niwelowania na przykładzie PWSIiP w Łomży
Adam Olszewski
Rola sieci osobistych powiązań i procesu uczenia się przedsiębiorcy w rozwoju małych firm
Część II. Przedsiębiorczość i praktyka
Rafał Marcin Borkowski
Akademicki inkubator przedsiębiorczości instrumentem rozwijania przedsiębiorczości oraz działań innowacyjnych studentów i absolwentów szkół wyższych w Polsce - prezentacja wyników badań
Małgorzata Gotowska, Natalia Styś
"Twoja Perspektywa" jako program aktywizacji przedsiębiorczych postaw wśród studentów
Piotr Szczypka
Tenis polski - szansę i zagrożenia dla młodych przedsiębiorców na przykładzie rynku bielsko-bialskiego
Konrad Czarnecki, Krzysztof Młynarczyk
Producenci produktów regionalnych w lokalnych grupach działania na przykładzie regionu Alto Tras-os-Montes w Portugalii
Wioleta Filipiuk
Motywy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej jako determinanty przedsiębiorczości
Autorzy
Kod wydawnictwa: 978-83-61276-92-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.