Dodano produkt do koszyka

Promocja

MŁODZI PRZEDSIĘBIORCY - INSPIRACJE, KONCEPCJE I UWARUNKOWANIA

MŁODZI PRZEDSIĘBIORCY - INSPIRACJE, KONCEPCJE I UWARUNKOWANIA

red.nauk.BEATA GLINKA, red.nauk.JACEK PASIECZNY, red.nauk.AGNIESZKA BRZOZOWSKA

Wydawnictwo: WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA UW

Cena: 39.90 zł 35.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-61276-92-0

207 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Inspiracją do powstania monografii była konferencja "Młodzi przedsiębiorcy" przeprowadzona w maju 2011 roku przez Zakład Innowacji Organizacyjnych i Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Zakład Innowacji Organizacyjnych i Przedsiębiorczości od wielu lat zajmuje się badaniem przedsiębiorczości, a jego założyciel i były wieloletni kierownik, profesor Stefan Kwiatkowski, jest jednym z największych światowych autorytetów z tej dziedziny. Na publikację składają się zarówno rozdziały powstałe na bazie zaprezentowanych referatów, jak i stworzone wyłącznie na potrzeby niniejszego opracowania - szczególnie zależało nam na tym, by wśród Autorów znaleźli się młodzi twórcy, studenci lub absolwenci szkół wyższych.

Ze wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I. Przedsiębiorczość i edukacja

Anna Balawejder
O przedsiębiorczości młodych stów kilka
Mateusz Bochenek
Metody aktywizujące w nauczaniu przedsiębiorczości
Ewa Multan
Rola edukacji w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych i budowaniu innowacyjności przedsiębiorstw
Kazimierz Orzechowski
Przedsiębiorczość w doktrynie, dydaktyce i praktyce
Krystyna Kubik
Wymiary nierówności społecznych wśród młodzieży uczącej się i sposoby ich niwelowania na przykładzie PWSIiP w Łomży
Adam Olszewski
Rola sieci osobistych powiązań i procesu uczenia się przedsiębiorcy w rozwoju małych firm

Część II. Przedsiębiorczość i praktyka

Rafał Marcin Borkowski
Akademicki inkubator przedsiębiorczości instrumentem rozwijania przedsiębiorczości oraz działań innowacyjnych studentów i absolwentów szkół wyższych w Polsce - prezentacja wyników badań
Małgorzata Gotowska, Natalia Styś
"Twoja Perspektywa" jako program aktywizacji przedsiębiorczych postaw wśród studentów
Piotr Szczypka
Tenis polski - szansę i zagrożenia dla młodych przedsiębiorców na przykładzie rynku bielsko-bialskiego
Konrad Czarnecki, Krzysztof Młynarczyk
Producenci produktów regionalnych w lokalnych grupach działania na przykładzie regionu Alto Tras-os-Montes w Portugalii
Wioleta Filipiuk
Motywy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej jako determinanty przedsiębiorczości

Autorzy

Kod wydawnictwa: 978-83-61276-92-0

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl