Dodano produkt do koszyka

Promocja

MARKETINGOWE ASPEKTY LOGISTYCZNYCH PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH

MARKETINGOWE ASPEKTY LOGISTYCZNYCH PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH

ALEKSANDER PABIAN

Wydawnictwo: WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ

Cena: 48.90 zł 44.01 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-65951-14-4
 
116 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017
 

W kolejnych rozdziałach książki, stanowiącej niejako podsumowanie kilkuletniego wysiłku poznawczego, autor podjął próbę rozwinięcia oraz usystematyzowania kwestii związanych z oddziaływaniem czynników marketingowych na logistyczny projekt infrastrukturalny. Pierwsza część pracy poświęcona została przybliżeniu aparatu pojęciowego z zakresu logistyki oraz jej urządzeń infrastrukturalnych. W kolejnej między innymi określono istotę marketingu, która sprowadza się do dostarczania: "właściwych towarów i usług właściwym ludziom, we właściwych miejscach, o właściwym czasie, po właściwej cenie i przy użyciu właściwych środków komunikacji społecznej". Ponadto wymieniono i scharakteryzowano filary kompozycji - miksu marketingowego oraz przedstawiono relacje, w jakich pozostają w stosunku do działań logistycznych przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim zdefiniowano, czym są projekty logistyczne, określono ich rodzaje oraz przybliżono metodologię ich tworzenia (ze zwróceniem szczególnej uwagi na etapy planowania i organizowania przedsięwzięcia). W części empirycznej autor podkreśla konieczność zwrócenia uwagi na oddziaływanie czynników marketingowych w trakcie realizacji logistycznych projektów infrastrukturalnych. Przedstawia także gotowe rozwiązania o charakterze modelowym dotyczące faz planowania i organizowania tego typu przedsięwzięć. Opisywana część pracy powstała w oparciu o wyniki badań własnych przeprowadzonych przez autora zgodnie z przyjętą metodyką.

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Rozdział 1

Logistyczna infrastruktura i jej składowe1.1. Systemowe ujęcie współczesnej logistyki1.2. Idea oraz podział infrastruktury logistycznej 1.3. Charakterystyka elementów informatycznych, magazynowych i opakowaniowych infrastruktury logistyki 1.4. Punktowa i liniowa infrastruktura transportowa

Rozdział 2

Marketing w działalności logistycznej przedsiębiorstwa 2.1. Relacja między marketingiem i logistyką2.2. Kompozycja marketingowa 4P 2.3. Promocja działalności logistycznej Rozdział 3Projekty logistyczne 3.1. Koncepcja i rodzaje projektów3.2. Struktura projektów 3.3. Planowanie i organizowanie projektów logistycznych Rozdział 4Planowanie i organizowanie logistycznego projektuinfrastrukturalnego w świetle koncepcji marketingowej 4.1. Aspekty marketingu międzynarodowego w logistyce 4.2. Marketingowe zróżnicowanie kultur świata 4.3. Modelowy opis planowania i organizowania projektuinfrastrukturalnego według reguł marketingumiędzynarodowego i tradycyjnego Słowo końcowe Bibliografia Spis tabel Spis rysunków Spis fotografii

Kod wydawnictwa: 978-83-65951-14-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl