LEKSYKON KOMUNIKACJI MEDIALNEJ SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI I ANGIELSKO-POLSKI
WACŁAW SMID
Cena: 57.65 zł
51.89 zł brutto
Koszty dostawy:
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
Opis produktu
ISBN: 978-83-61448-01-3
221 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: DR.LEX
Leksykon objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.
Jest to niewątpliwie pomoc w pracy reporterów, dziennikarzy, radiowych spikerów i telewizyjnych prezenterów. Ogromna pomoc merytoryczna dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i medialnej, psychologii, socjologii, kulturoznawstwa i politologii. Dla uczniów szkół pomaturalnych typu organizacja reklamy, medioznawstwo, i kierunków mających do czynienia z szeroko pojętą komunikacją medialną.
To niewątpliwie kompendium wiedzy, pozwalającej się zorientować o roli i miejscu mediów w życiu gospodarczym, politycznym i społecznym. Zawiera wiedzę o komunikacji społecznej między wielkimi wytworami naszej cywilizacji oraz kultury, takimi jak: religia, polityka, biznes, nauka, sztuka a także sama kultura.
Z leksykonu należy korzystać tak samo jak ze słownika czy encyklopedii. Podane alfabetycznie hasła w rzeczywistości tworzą całość, opisującą sytuację mediów papierowych jak i elektronicznych w naszym życiu. Dodatkowo wszystkie pojęcia mają tłumaczenie na język angielski, co powinno sprawić większą przyjemność z lektury dla nie tylko znających ten język.
Jest to niewątpliwie pomoc w pracy reporterów, dziennikarzy, radiowych spikerów i telewizyjnych prezenterów. Ogromna pomoc merytoryczna dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i medialnej, psychologii, socjologii, kulturoznawstwa i politologii. Dla uczniów szkół pomaturalnych typu organizacja reklamy, medioznawstwo, i kierunków mających do czynienia z szeroko pojętą komunikacją medialną.
To niewątpliwie kompendium wiedzy, pozwalającej się zorientować o roli i miejscu mediów w życiu gospodarczym, politycznym i społecznym. Zawiera wiedzę o komunikacji społecznej między wielkimi wytworami naszej cywilizacji oraz kultury, takimi jak: religia, polityka, biznes, nauka, sztuka a także sama kultura.
Z leksykonu należy korzystać tak samo jak ze słownika czy encyklopedii. Podane alfabetycznie hasła w rzeczywistości tworzą całość, opisującą sytuację mediów papierowych jak i elektronicznych w naszym życiu. Dodatkowo wszystkie pojęcia mają tłumaczenie na język angielski, co powinno sprawić większą przyjemność z lektury dla nie tylko znających ten język.
Kod wydawnictwa: 978-83-61448-01-3
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Zapytaj o produkt