Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

KUP TERAZ! JAK ZAŁOŻYĆ SWÓJ E-SKLEP I ODNIEŚĆ SUKCES

KUP TERAZ! JAK ZAŁOŻYĆ SWÓJ E-SKLEP I ODNIEŚĆ SUKCES

MACIEJ STODOLNY

Producent: BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.

Cena: 41.90 zł 37.71 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska - pobranie 15.50 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier GLS - pobranie 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 11.50 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier GLS - przedpłata 21.00 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 8.99 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8053-967-9
 
223 stron
format: B5
oprawa: kartonowa
Rok wydania: 2021
 

"Kup teraz!" to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej.

Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się:

Jak krok po kroku założyć swój e-sklep? Jak nie dać się naciągnąć na "genialne jednodniowe kursy" i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads ? Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci? I przełączyć się z trybu offline na online?

SPIS TREŚCI

Wstęp
1. Czy e-commerce jest ratunkiem dla handlu
2. Zawód, zajęcie czy szansa na nowy biznes
3. Od czego zacząć
4. Wybór produktu i strategia cenowa
5. Jak sprawić, żeby twój sklep był wyjątkowy
6. Jak wykorzystać media społecznościowe
7. Personalizacja sklepu - po co i jak to zrobić
8. Użytkownicy - gdzie ich szukać
9. Influencerzy -jak z nimi współpracować
1O. Analiza danych kluczem do sukcesu
11. Czas na automatyzację!
12. Czy powiększanie sklepu i sprzedaży jest zawsze opłacalne
13. Czy warto zaangażować do pomocy agencję marketingową
14. Omówienie przykładowych e-sklepów
15. Najważniejsze święta i inne okazje do promocji
Zakończenie

Kod producenta: 978-83-8053-967-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

 

Tel. 22 822 90 41

www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.