KUP TERAZ! JAK ZAŁOŻYĆ SWÓJ E-SKLEP I ODNIEŚĆ SUKCES
MACIEJ STODOLNY
Wydawnictwo: BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.
Cena: 41.90 zł
37.71 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8053-967-9
format: B5 oprawa: kartonowa Rok wydania: 2021 |
|
"Kup teraz!" to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej.
Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się:
Jak krok po kroku założyć swój e-sklep? Jak nie dać się naciągnąć na "genialne jednodniowe kursy" i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads ? Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci? I przełączyć się z trybu offline na online?
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Czy e-commerce jest ratunkiem dla handlu
2. Zawód, zajęcie czy szansa na nowy biznes
3. Od czego zacząć
4. Wybór produktu i strategia cenowa
5. Jak sprawić, żeby twój sklep był wyjątkowy
6. Jak wykorzystać media społecznościowe
7. Personalizacja sklepu - po co i jak to zrobić
8. Użytkownicy - gdzie ich szukać
9. Influencerzy -jak z nimi współpracować
1O. Analiza danych kluczem do sukcesu
11. Czas na automatyzację!
12. Czy powiększanie sklepu i sprzedaży jest zawsze opłacalne
13. Czy warto zaangażować do pomocy agencję marketingową
14. Omówienie przykładowych e-sklepów
15. Najważniejsze święta i inne okazje do promocji
Zakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-8053-967-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.