KRYTERIA WYBORU BANKU PREFEROWANE PRZEZ WŁAŚCICIELI MIKRO I MAŁYCH PRZEDSIEBIORSTW NA WARMII I MAZURACH interdyscyplinarne ujęcie problemu
ANDRZEJ SOŁOMA
Wydawnictwo: TNOiK
Cena: 41.90 zł
37.71 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7285-532-9
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2010 |
|
Podjęcie problematyki wyboru banku przez właścicieli mikro i małych form znajduje swoje uzasadnienie. Sektor bankowy to przecież ogromny obszar gospodarki. Globalizacja, wzrost poziomu a przede wszystkim zróżnicowanie dochodów zarówno ludności, jak i podmiotów gospodarczych powodują, że banki zmieniają swoje działania. Dlatego też wybór tematu uważam za istotny zarówno z punktu widzenia banków, jak i ich klientów. Niewątpliwie kryzys finansowy na świecie pogłębił jeszcze zainteresowanie tą problematyką.
Z recenzji prof. Dr hab. Lecha Nieżurawskiego
SPIS TREŚCI
1.WPROWADZENIE
2.PROBLEMATYKA, METODA BADAŃ I SPOŁECZNODEMOGRAFICZNA
CHARAKTERYSTYKA RESPONDENTÓW
Zarys problematyki badawczej
Metoda badań
Cechy społeczno-demograficzne respondentów
Związki pomiędzy poszczególnymi cechami społeczno-demograficznymi respondentów
Charakterystyka firm prowadzonych przez respondentów
Związki pomiędzy niektórymi cechami społeczno-demograficznymi
respondentów a parametrami prowadzonych przez nich firm
3.SPONSORING BANKOWY W OCENIE BADANEJ ZBIOROWOŚCI
Sponsoring - "koszt czy inwestycja"?
Sponsoring bankowy
Kłopoty z mierzeniem sponsoringowych wartości niematerialnych
Wyniki badań własnych
Sponsoring kontekście zróżnicowania społeczno-demograficznego respondentów
Niektóre parametry firmy a znaczenie przywiązywane do sposobu wydatkowania przez bank części swego zysku w formie sponsoringu
Tytułem rekapitulacji
4.CECHY DYREKTORA JAKO KRYTERIUM WYBORU BANKU PRZEZ NIEGO KIEROWANEGO
Dyrektor i przypisywane mu zadania
Cechy dyrektora banku akceptowane przez badaną zbiorowość
Cechy społeczno-demograficzne a preferowany wizerunek dyrektora banku
Wpływ parametrów prowadzonych przez respondentów firm na
preferowany przez nich wizerunek dyrektora banku
Reasumpcja ustaleń
5. CECHY BANKU ZAPEWNIAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO KLIENTOM
W ODBIORZE BADANEJ ZBIOROWOŚCI
Bezpieczeństwo banku
W kręgu miar wybranych aspektów bezpieczeństwa banków
Wyniki badań i próba ich interpretacji
Próba uogólnień i wniosków
6.PARAMETRY BANKU UŁATWIAJĄCE KLIENTOM DOSTĘP DO JEGO USŁUG
Wieloznaczność i relatywizm pojęcia "dostępność"
Racjonalność i irracjonalność decyzji finansowych w nurcie ekonomii behavioralnej
Dostępność mierzona kryteriami przyjętymi w referowanych tu badaniach własnych
Wyniki badań i niektóre warianty ich interpretacji
Próba reasumpcji i konkluzji bardziej ogólnych
7.RODZAJ KAPITAŁU WIĘKSZOŚCIOWEGO, ŹRÓDŁA I MIEJSCE JEGO LOKOWANIA
JAKO KRYTERIUM WYBORU BANKU PRZEZ BADANĄ ZBIOROWOŚĆ
Kapitał i jego rodzaje
Problem polskiego i niepolskiego kapitału banku jako kryterium dyferencjacji zaufania respondentów do tej instytucji
Źródła zysku osiąganego przez bank
Miejsce lokowania zysku
Próba podsumowania rezultatów badań jako przesłanek do wniosków ogólniejszych
8.BANKOWE PRODUKTY/USŁUGI JAKO KRYTERIA WYBORU BANKU
Kredyt konsumpcyjny a inwestycyjny
Rodzaje kredytów udzielanych przez bank jako wzgląd brany pod uwagę przy jego wyborze
Właściciele małych i dużych firm jako klienci banków
Typ klientów, którzy za sprawą osób im bliskich decydują się korzystać z usług danego banku
Wnioski i refleksje uogólniające
Kod wydawnictwa: 978-83-7285-532-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.