Dodano produkt do koszyka

Promocja

KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE BUDOWANIA WARTOŚCI DLA KLIENTA

KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE BUDOWANIA WARTOŚCI DLA KLIENTA

ANETA SOKÓŁ, JOANNA ROSAK-SZYROCKA, JUSTYNA MAJCHRZAK-LEPCZYK

Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 52.00 zł 41.08 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8102-324-5

161 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021

Monografia "Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie - z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest wartość dla klienta?
- Co wpływa na wartość dla klienta?
- W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta?
- Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
- Jak należy rozumieć produkt kreatywny?

Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.

SPIS TREŚCI

Wstęp

1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa
1.3. Obszary kreowania wartości

2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta

3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia
3.3. Cechy produktu kreatywnego
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie

4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study
4.2. Charakterystyka badanych
4.3. Hipotezy i pytania badawcze
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Kod wydawnictwa: 978-83-8102-324-5

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl