KREATYWNOŚĆ I JAKOŚĆ W ORGANIZACJI W ASPEKCIE BUDOWANIA WARTOŚCI DLA KLIENTA
ANETA SOKÓŁ, JOANNA ROSAK-SZYROCKA, JUSTYNA MAJCHRZAK-LEPCZYK
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 52.00 zł
41.08 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8102-324-5
161 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
Monografia "Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie - z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest wartość dla klienta?
- Co wpływa na wartość dla klienta?
- W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta?
- Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
- Jak należy rozumieć produkt kreatywny?
Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa
1.3. Obszary kreowania wartości
2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta
3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia
3.3. Cechy produktu kreatywnego
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie
4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study
4.2. Charakterystyka badanych
4.3. Hipotezy i pytania badawcze
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Kod wydawnictwa: 978-83-8102-324-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.