Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKOWANIE STRATEGICZNE W MIĘDZYNARODOWYCH FUZJACH I PRZEJĘCIACH

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

KOMUNIKOWANIE STRATEGICZNE W MIĘDZYNARODOWYCH FUZJACH I PRZEJĘCIACH

red.nauk.RYSZARD ŁAWNICZAK

Wydawnictwo: CONTACT

Cena: 36.90 zł 33.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-60251-53-9

299 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012

Fuzje i przejęcia w skali międzynarodowej należą od szeregu już lat do najbardziej charakterystycznych i ważnych zjawisk współczesnej gospodarki światowej. Rośnie także w polskiej literaturze liczba publikacji analizujących różne aspekty tych procesów. Dotychczas brakowało w niej jednak pozycji omawiającej rolę komunikowania, jako istotnego czynnika wpływającego na szansę pomyślnego zakończenia negocjacji wstępnych oraz procesu integracji po dokonanym już połączeniu. Zwłaszcza w sytuacji kiedy, w przypadku fuzji międzynarodowych, szczególnie istotnym dla ich powodzenia stawało się przezwyciężenie barier między kulturowych.Niniejsza praca zbiorowa jest pierwszą w literaturze polskiej pozycją wypełniającą powyższą lukę.Stanowi on kolejną publikację pracowników Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego Poznaniu promującej "ekonocentryczne podejście" w badaniach public relations. Podkreśla ona istotna rolę jaką dla powodzenia fuzji i przejęć w skali międzynarodowej posiada komunikowanie strategiczne i public relations.Aspekt międzynarodowy badań wzbogacony został dodatkowo o wiedzę współpracujących od lat z Katedrą ekspertów z Australii, Danii, Nowej Zelandii i Stanów Zjednoczonych.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

Ryszard ŁawniczakI.GŁÓWNE TENDENCJE NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYCH FUZJI I PRZEJĘĆ ORAZ ROLA KOMUNIKOWANIA W ICH POMYŚLNEJ REALIZACJI1.ŚWIATOWY RYNEK FUZJI I PRZEJĘĆ NA POCZĄTKU XXI WIEKU

Waldemar Frąckowiak, Piotr Stobiecki2.WYZWANIA Z ZAKRESU KOMUNIKOWANIA I RÓŻNIC KULTUROWYCH W ZARZĄDZANIU MIĘDZYNARODOWYMI FUZJAMI I PRZEJĘCIAMIAnne-Marie Soderberg3.ZARZĄDZANIE RYZYKIEM REPUTACJI W PRZYPADKU FUZJI ORAZ SYTUACJAMI TYPU "CZARNY ŁABĘDŹ"David McKie, Chhstopher Galloway4.KOMUNIKOWANIE W CZASIE FUZJI I PRZEJĘĆ W POLSKIM PODSEKTORZE ELEKTROENERGETYCZNYMMonika BogdałII.REPUTACJA I RÓŻNICE KULTUROWE - PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA W KRYTYCZNYCH SYTUACJACH5."RAZEM JESTEŚMY SILNIEJSI", CZYLI STRATEGICZNA KONCEPCJA "WYGRYWAJĄCYCH ZACHOWAŃ" GRUPY CARLSBERG W SERII MIĘDZYNARODOWYCH PRZEJĘĆMartine Cardel-Gersten, Anne-Marie Soderberg6.WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOSCIOWYCH DLA WSPARCIA LUB ZABLOKOWANIA MIĘDZYNARODOWYCH FUZJI I PRZEJĘĆ. NA PRZYKŁADZIE TRANSAKCJI INBEV Z ANHEUSER-BUSCHOwen Kulemeka7.ROLA PUBLIC RELATIONS W PRZEJĘCIU FSO SA PRZEZ DAEWOO MOTOR COMPANYKrzysztof Gołata, Barbara OgiejkoIII.ZADANIA W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA REPUTACJĄ I BUDOWANIA ZAUFANIA NA RYNKACH GOSPODAREK WYSOKOROZWINIĘTYCH8.WYZWANIA DLA KOMUNIKOWANIA STRATEGICZNEGO W PRZEJĘCIACH GLOBALIZACJI ODWROTNEJRyszard Ławniczak, Katarzyna Blanke-Ławniczak9.ZARZĄDZANIE KOMUNIKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE Z RYNKU WSCHODZĄCEGOWKRACZAJĄCYM NA RYNKI WYSOKO ROZWINIĘTE. PRZYPADEK COMARCHAgnieszka Rymsza, Konrad Bugiera, Jacek Trębecki10.BUDOWANIE ZAUFANIA DO POLSKICH INWESTYCJI W NIEMCZECH - GŁÓWNE WYZWANIE Z ZAKRESU KOMUNIKOWANIA. NA PRZYKŁADZIE PRZEJĘCIA NIEMIECKICH STACJI PALIWOWYCH PRZEZ PKN ORLENKinga Podraża, Waldemar Rydzak11.BUDOWANIE WIZERUNKU I ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ GLOBALNEGO INWESTORA Z BYŁEGO KRAJU SOCJALISTYCZNEGOKrzysztof GołataAUTORZY

Kod wydawnictwa: 978-83-60251-53-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl