KOMUNIKOWANIE SIĘ W ŚRODOWISKU SZKOLNYM I POZASZKOLNYM NOWE TRENDY I OBSZARY
red.nauk.WOJCIECH MALISZEWSKI, red.nauk.BOGUSŁAW FIEDOR, red.nauk.MARZENA OKRASA
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 46.90 zł
42.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8019-248-5
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2015 |
|
Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym to tytuł monografii wskazujący, że w jej zawartości czytelnik odnajdzie wielowątkowe studia tyczące takowego przedmiotu badań. W niniejszej publikacji wieloautorskiej wielość podejść, studiów i analiz jest czymś decydującym o jej charakterze, nie rozstrzyganie, lecz dostarczania wiedzy o tym, jak jest, dlaczego tak jest i co zrobić, by było lepiej.Redaktorzy
SPIS TREŚCI
Wstęp
I. PODMIOTOWE I SYTUACYJNE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI
W INTERAKCJACH MIĘDZYLUDZKICH.
PERSPEKTYWA SŁOWACKA I POLSKA
Marek Stachon
Diskurz, kritika a medziludska komunikacia
[Dyskurs, krytyka i interpersonalna komunikacja]
Jaroslav Uhel
Diferenciacia kresby ako prostriedok komunikacie
[Rysunki zróżnicowania środkiem komunikacji]
Michał Bratko
Dizajr ako cinitel‘komunikacie a interakcie cloveka s najsirsim okolim
[Projekt jako czynnik komunikacji i interakcji człowieka w środowisku]
Kazimierz Czerwiński
Zaniedbane aspekty komunikowania w edukacji szkolnej
Danuta Borecka-Biernat
Rola poczucia kontroli nad otoczeniem i reakcji emocjonalnych w regulacji
destruktywnych strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu
społecznego
Danuta Wosik-Kawala
Kompetencje emocjonalne jako przesłanka ku racjonalności
w konfliktach szkolnych
Sona Karikova
Pararely psychologie a andragogiky
[Paralela psychologii i andragogiki]
II. PRZESTRZEŃ INTERAKCJI KOMUNIKACYJNYCH.
RÓŻNORODNOŚĆ PODMIOTÓW I SYTUACJI W PERSPEKTYWIE
KONFLIKTÓW I KRYZYSÓW
Vojtech Korim
Fenomen konfliktov, jeho historicke, politologicke a spolocenske aspekty
v edukacnych kontextoch
[Zjawisko konfliktu, jego historyczne, polityczne i społeczne aspekty w edukacji]
Grażyna Bartkowiak
Koncepcja zarządzania dyskretnego jako propozycja otwartego stylu
komunikowania się w kierowaniu zespołem nauczycielskim
przez dyrektora szkoły
Vasasova Zlata
Komunikacia v skolskych zatazovych situaciach
[Komunikacja interpersonalna w szkole w sytuacjach stresowych]
Kinga Tucholska, Marian Fiedor
Słowa to mury albo mosty. O roli języka w przebiegu konfliktów i o języku
porozumienia
Grażyna Stanisława Kmita
Kłamstwo jako podłoże języka konfliktu
Teresa Lewandowska-Kidoń
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jako źródło konfliktów
w szkole - perspektywa wielowymiarowa
Justyna Deręgowska
Komunikacja pracowników służby zdrowia z pacjentem w wieku podeszłym
Natalia Majchrzak
Psychologiczno-lingwistyczne aspekty kompetencji komunikacyjnych
w edukacji dla zarządzania bezpieczeństwem państwa
Sona Karikova, Petra Koppova
Kompetencie lektora pri rieseni prevencie nasilia na pracovisku Pedagogicka
fakulta UMB Banska Bystrica, SR
[Kompetencje nauczyciela akademickiego w przeciwdziałaniu przemocy
w miejscu pracy na przykładzie UMB w Bańskiej Bystrzycy na Słowacji]
Bronislava Kasacova
Ucitel‘v socialnom a profesijnom kontexte. cinnosti ucitela - komunikacia medzi pedeutológiou a edukacnou realitou
[Nauczyciel w kontekście społecznym i zawodowym. Działalność nauczyciela -
umiejętności komunikacyjne w teorii pedentologicznej a rzeczywistość
edukacyjna]
Kod wydawnictwa: 978-83-8019-248-5
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.