Dodano produkt do koszyka

Promocja

KOMUNIKOWANIE MIĘDZYNARODOWE

KOMUNIKOWANIE MIĘDZYNARODOWE

BEATA OCIEPKA

Wydawnictwo: ASTRUM

Cena: 37.70 zł 33.93 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Dostępność:

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-7249-090-2

231 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2002

Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeństwa informacyjnego czy wreszcie public relations.

SPIS TREŚCI

Wykaz skrótów Wstęp

Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego Komunikowanie międzynarodowe: zakres pojęcia Komunikowanie międzykulturowe Zarządzanie w środowisku wielokulturowym

Rozdział 2. Język w komunikowaniu międzynarodowym Czy istnieje Język globalny", Język międzynarodowy"? Pozycja języka angielskiego w Stanach Zjednoczonych Kraje obszaru języka francuskiego: Francophonie Język dyplomacji i organizacji międzynarodowych Język i konflikt

Rozdział 3. Historia komunikowania międzynarodowego Dyplomacja Media a polityka zagraniczna Rozdział 4. Globalizacja Międzynarodowe media Agencje informacyjne Światowe koncerny medialne Giganty medialne w Ameryce Łacińskiej

Rozdział 5. Media i wojna Wojna w Jugosławii

Rozdział 6. Międzynarodowe regulacje działalności mediów UNESCO i dyskusja o międzynarodowym ładzie informacyjnym Europejska przestrzeń komunikacyjna Polska w europejskiej przestrzeni komunikacyjnej

Rozdział 7. Społeczeństwo informacyjne Cenzura Internetu Rozdział 8. Public relations na arenie międzynarodowej Czy istnieje międzynarodowa opinia publiczna? Wizerunek państwa i narodu Historia Wizerunek i wroga Kształtowanie wizerunku w stosunkach międzynarodowych PR na rzecz walut na rynkach międzynarodowych

Bibliografia

Spis tabel

Kod wydawnictwa: 83-7249-090-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl