KOMUNIKOWANIE MIĘDZYNARODOWE
BEATA OCIEPKA
Wydawnictwo: ASTRUM
Cena: 37.70 zł
33.93 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7249-090-2
231 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2002
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeństwa informacyjnego czy wreszcie public relations.
SPIS TREŚCI
Wykaz skrótów Wstęp
Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego Komunikowanie międzynarodowe: zakres pojęcia Komunikowanie międzykulturowe Zarządzanie w środowisku wielokulturowym
Rozdział 2. Język w komunikowaniu międzynarodowym Czy istnieje Język globalny", Język międzynarodowy"? Pozycja języka angielskiego w Stanach Zjednoczonych Kraje obszaru języka francuskiego: Francophonie Język dyplomacji i organizacji międzynarodowych Język i konflikt
Rozdział 3. Historia komunikowania międzynarodowego Dyplomacja Media a polityka zagraniczna Rozdział 4. Globalizacja Międzynarodowe media Agencje informacyjne Światowe koncerny medialne Giganty medialne w Ameryce Łacińskiej
Rozdział 5. Media i wojna Wojna w Jugosławii
Rozdział 6. Międzynarodowe regulacje działalności mediów UNESCO i dyskusja o międzynarodowym ładzie informacyjnym Europejska przestrzeń komunikacyjna Polska w europejskiej przestrzeni komunikacyjnej
Rozdział 7. Społeczeństwo informacyjne Cenzura Internetu Rozdział 8. Public relations na arenie międzynarodowej Czy istnieje międzynarodowa opinia publiczna? Wizerunek państwa i narodu Historia Wizerunek i wroga Kształtowanie wizerunku w stosunkach międzynarodowych PR na rzecz walut na rynkach międzynarodowych
Bibliografia
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 83-7249-090-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.