Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
KOMPLEKSOWE ZAGOSPODAROWANIE DOLNEJ WISŁY W ŚWIETLE IDEI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
ALEKSANDRA GUS-PUSZCZEWICZ

Wydawnictwo: UNIWERSYTET GDAŃSKI
Cena: 31.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8206-605-0
stron: 177
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2024
Rozwój transportu wodnego śródlądowego zależy od odpowiednio przystosowanych dróg wodnych, gwarantujących określone w klasyfikacji parametry nawigacyjne. W procesie zagospodarowania śródlądowych dróg wodnych, z uwagi na wiele podmiotów zainteresowanych korzystaniem z wody, rodzi się jednak sporo kontrowersji i sprzeciwów. (…) Kontrowersje powstające w związku z planowanymi czy realizowanymi inwestycjami na śródlądowych drogach wodnych dowodzą, że istnieje potrzeba zbadania pozytywnych i negatywnych skutków ich zagospodarowania. Głównym celem niniejszej publikacji jest wykazanie korzyści społeczno-gospodarczych i ekologicznych, jakie w wyniku kompleksowego zagospodarowania dolnej Wisły może uzyskać województwo pomorskie”.
Fragment Wstępu
„Opracowanie dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia, jakim jest rozwój transportu wodnego śródlądowego, który zyskał szczególne miejsce w polityce transportowej UE. Rozwój żeglugi śródlądowej stał się także celem aktualnie prowadzonej w Polsce polityki transportowej, odzwierciedlonym w programach rozwojowych. Autorka skupia się na zagadnieniu dotyczącym kompleksowego zagospodarowania dróg wodnych śródlądowych jako narzędzia służącego rozwojowi żeglugi śródlądowej, a także właściwej realizacji pozostałych funkcji tych dróg. Wskazuje dobre praktyki europejskie oraz ich następstwa dla wzrostu udziału żeglugi śródlądowej w obsłudze potrzeb transportowych współczesnej gospodarki. Istotą opracowania jest uzasadnienie kompleksowego zagospodarowania dolnej Wisły oraz próba oszacowania społeczno-ekonomicznych i środowiskowych efektów takiego podejścia”.
Fragment recenzji prof. dr hab. Elżbiety Załogi
Kod wydawnictwa: 978-83-8206-605-0
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









