Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ

KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ ZARZĄDZANIA

KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ ZARZĄDZANIA

KATARZYNA PIWOWAR-SULEJ, DOMINIKA BĄK-GRABOWSKA, KATARZYNA GRZESIK, CZESŁAW ZAJĄC

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 42.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-68394-25-2

stron: 94

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2025

 

 

Celem prezentowanej monografii jest systematyzacja zagadnień związanych z percepcją pojęcia kompetencji pracowników i sposobów ich kształtowania w ujęciu kontekstowym. Skoncentrowano się przy tym na kontekstach związanych z takimi trendami, jak zrównoważony rozwój, Przemysł 4.0, współczesne przywództwo i stosowanie niestandardowych form zatrudnienia. Dokonano ponadto próby zidentyfikowania kierunków badań empirycznych, które powinny być prowadzone w analizowanych obszarach. Aby osiągnąć przyjęte cele, dokonano analizy zagranicznej i krajowej literatury przedmiotu oraz wyników badań wtórnych. Wykorzystana metoda narracyjnego przeglądu literatury pozwala na zrozumienie, jakie są kluczowe kwestie dotyczące analizowanego obszaru naukowego, tj. główne teorie i ich źródła, specyficzne słownictwo, znaczenie oraz kontekst problemów.

SPIS TREŚCI

Wstęp 

1. Wprowadzenie do problematyki kompetencji pracowników 

Pojęcie kompetencji pracowników 

Rodzaje kompetencji 

Kluczowe kompetencje 

Rozwój kompetencji pracowników – perspektywa organizacji i jednostki

Podsumowanie 

2. Kompetencje na rzecz zrównoważonego rozwoju 

Zrównoważony rozwój jako megatrend wpływający na relację „człowiek–praca” 

Kompetencje na rzecz zrównoważonego rozwoju – zakres pojęcia 

Zrównoważone kompetencje jako przedmiot badań 

Podsumowanie i kierunki dalszych badań 

3. Kompetencje z perspektywy przemysłu 4.0 

Przemysł 4.0 a miejsca pracy 

Rodzaje kompetencji zawodowych wobec wymagań przemysłu 4.0 

Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi przedsiębiorstw 4.0 

Podsumowanie i kierunki dalszych badań 

4. Kompetencje współczesnego przywódcy 

Istota przywództwa i przywódcy w organizacjach 

Wyzwania determinujące kompetencje współczesnych przywódców 

Pożądane kompetencje współczesnego przywódcy 

Rozwój kompetencji przywódcy 

Podsumowanie i kierunki dalszych badań 

5. Kompetencje pracowników a niestandardowe formy zatrudnienia 

Niestandardowe formy zatrudnienia na polskim rynku pracy – stan obecny i perspektywy 

Podejście do kształtowania kompetencji osób zatrudnionych w standardowych i niestandardowych formach zatrudnienia 

Kompetencje samozatrudnionych 

Podsumowanie i kierunki dalszych badań 

Zakończenie 

Bibliografia 

Kod wydawnictwa: 978-83-68394-25-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.