Dodano produkt do koszyka

Promocja

INTERVIEW JAK TO ROBIĆ LEPIEJ

INTERVIEW JAK TO ROBIĆ LEPIEJ

MARGARET DALE

Wydawnictwo: WYDAWNICTWO SAMORZĄDOWE FRDL

Cena: 22.60 zł 20.34 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-86909-69-2
 
167 stron
format: A5
oprawa: twarda
Rok wydania: 1999
 

Interview, czyli wywiad, jest ważnym środkiem uzyskiwania danych o jednej osobie przez inną lub inne. Dostarcza on techniki służącej do tego, aby jeden człowiek mógł przekazywać innym poglądy i opinie w sposób uporządkowany. W życiu codziennym spotykamy różne rodzaje wywiadów, poczynając od tych, które widzimy w telewizji, poprzez te, na których opiera się społeczne badanie rynku, aż do tych, które dotyczą zatrudnienia i obejmują interview oceniające, specjalistyczne i najczęściej ze wszystkich interview mające na celu przeprowadzenie selekcji.SPIS TREŚCI1. Wprowadzenie Co to jest interview? Dlaczego interview? Argumenty na rzecz interview Co dalej? 2. Odpowiedni rodzaj interview Wprowadzenie Po co stosować inny rodzaj interview? Interview służące wstępnej wymianie informacji lnterview zmierzające do odsiewu zgłoszeń Końcowe interview Rodzaje interview Interview jeden na jeden Interview zespołowe Interview w małych grupach Interview przeprowadzane kolejno Zaplanowanie interview Interview znormalizowane Interview sytuacyjne Egzamin ustny albo przedstawienie wyników roboczych Interview oparte na kryteriach Interview oparte na przypadkach zachowań Co robić i czego nie robić 3. Przygotowanie się do interview Jakie informacje są potrzebne? Informacje o pracy Informacje o procedurze Informacje dotyczące firmy Przygotowanie innych uczestników Przeprowadzający interview Inne osoby uczestniczące Personel pomocniczy Względy szczególne Stereotypy, uprzedzenia i domniemania Podsumowanie 4. Jak przeprowadzać interview Zaplanowanie miejsca Możliwe rozmieszczenia Jak wyluzować kandydatów i prowadzących interview Prowadzący interview Pomieszczenie Kandydaci Zagajenie i powitanie Uzyskiwanie informacji Techniki pytania Aktywne słuchanie Obserwacja Wnioski z dokumentacji Kontrola szczegółów i postrzegania Zapis Przekazywanie informacji Wizerunek firmy Perspektywy i oczekiwania Kontrola nad przebiegiem interview Rola przewodniczącego w interview Samokontrola Kontrolowanie innych członków komisji Kontrolowanie kandydatów Zakończenie interview Podsumowanie 5.Decyzja o zatrudnieniu Niepożądane wpływy Pierwsze wrażenia Efekty pamięciowe Szukanie cech podobnych Błędy Reguła kciuka Przyczyny i skutki Szukanie potwierdzenia i lekceważenie przeciwnychdowodów Cudze opinie Eskalacja Ukryte znaczenie słów Wpływ dynamiki grupowej na podejmowanie decyzji Pod działaniem stresu Naciski i wpływy zewnętrzne Kogo przyjąć? Eliminacja niezdatnych kandydatów Podsumowanie danych Punktacja Jednomyślność Głosowanie Jak uniknąć pułapek? Podsumowanie 6. Po interview Zgłaszanie oferty Zawiadamianie odrzuconych kandydatów Kontakt zwrotny Poufność Dokumentacja Planowanie rozwojowe Wprowadzenie Przeszkolenie wstępne Włączenie Podsumowanie Słowniczek

Kod wydawnictwa: 83-86909-69-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl