Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACYJNOŚĆ I INNOWACJE

INNOWACYJNOŚĆ I INNOWACJE

ZBIGNIEW KŁOS

Wydawnictwo: POLITECHNIKA POZNAŃSKA

Cena: 89.90 zł 80.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7775-476-4

250 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2017

Tematem pracy jest istotny obecnie obszar innowacyjnej działalności człowieka w sferze produktowej. Wskazano w niej ważniejsze źródła innowacyjności zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i w wymiarze organizacji. Następnie omówiono najistotniejsze uwarunkowania innowacyjności oddziałujące z zewnątrz na organizację oraz uwarunkowania wewnętrzne. Wprowadzono pojęcie kreatora innowacji i zaprezentowano przykłady wybitnych innowatorów. Omówiono również zagadnienie zarządzania procesami tworzenia innowacji, w tym dostrzegany ostatnio coraz częściej szerszy kontekst zarządzania innowacjami w wymiarze cyklu życia produktów. Dokonano przeglądu różnych aspektów wprowadzania innowacji w życie, skupiając się na zagadnieniu przedsiębiorczości oraz na różnych działaniach biznesowych, a także prezentując specyfikę tworzenia przedsięwzięć biznesowych opartych na zaawansowanych technologiach. Przedstawiono na przykładach wpływ innowacji na sukcesy rynkowe organizacji. Zaprezentowano specyfikę innowacyjności w funkcjonowaniu zarówno dużych, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw. Zasygnalizowano praktyczne aspekty rozwiązywania problemów innowacyjnych z wykorzystaniem intuicji.

SPIS TREŚCI

STRESZCZENIE 1. WPROWADZENIE 2. ŹRÓDŁA INNOWACYJNOŚCI I INNOWACJI 2.1. Najważniejsze pojęcia 2.2. Geneza i źródła innowacyjności 2.2.1. Oczekiwania, potrzeby, wymagania 2.2.2. Świadome działania innowacyjne 2.3. Wiedza 2.4. Twórczość, kreatywność 2.5. Intuicja 3. UWARUNKOWANIA POWSTAWANIA INNOWACJI 3.1. Kategorie uwarunkowań 3.2. Uwarunkowania zewnętrzne 3.3. Uwarunkowania wewnętrzne 3.3.1. Uwagi wstępne 3.3.2. Klimat w organizacji 3.3.2.1. Środowisko kulturowe 3.3.2.2. Inne czynniki 3.3.3. Specjalizacja produktowa 3.3.3.1. Przyczyny aktywności 3.3.3.2. Tworzenie innowacji produktowych 3.3.3.3. Zarządzanie procesami 3.3.4. Kreator innowacji 3.3.4.1. Pojęcie kreatora innowacji i przykłady innowatorów 3.3.4.2. Kształtowanie innowatorów 3.3.5. Stosowane techniki zarządzania innowacjami 3.3.6. Wybrane konteksty zarządzania procesami tworzenia innowacji3.3.6.1. TQM 3.3.6.2. Zarządzanie cyklem życia (life cycle management) 3.3.6.3. Bezpieczeństwo w zarządzaniu informacjami 3.4. Zasady innowacyjnego biznesu 4. WPROWADZANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ 4.1. Etapy. Działania przedsiębiorcze 4.2. Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań 4.2.1. Podjęcie działalności biznesowej 4.2.2. Stworzenie zespołu 4.2.3. Wejście firmy na rynek 4.2.4. Przedsięwzięcia w segmencie zaawansowanych technologii4.2.5. Uruchomienie działalności 5. WPŁYW INNOWACYJNOSCI NA SUKCESY RYNKOWE 5.1. Innowacje produktowe - Rafako SA 5.2. Innowacje w usługach - Virgin 5.3. Wizjoner- Elon Musk 6. SPECYFIKA INNOWACYJNOSCI W PRZEDSIĘBIORSTWACH6.1. Innowacje w dużych organizacjach 6.2. Innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach 7. ZAKOŃCZENIE LITERATURA ZAŁĄCZNIK - Wprowadzenie do praktycznego rozwiązywaniaproblemów innowacyjnych z wykorzystaniem intuicji (dr Jacek Kłos) SUMMARY

Kod wydawnictwa: 978-83-7775-476-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl