Dodano produkt do koszyka

Promocja

INNOWACJE SPOŁECZNE OD AKTYWIZACJI SPOŁECZEŃSTWA DO EKOSYSTEMU INNOWACJI

INNOWACJE SPOŁECZNE OD AKTYWIZACJI SPOŁECZEŃSTWA DO EKOSYSTEMU INNOWACJI

red.MIROSŁAW MILLER, red.nauk.ANNA OLEJNICZUK-MERTA

Wydawnictwo: KEY TEXT

Cena: 45.00 zł 40.50 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-64928-12-3

238 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Publikacja jest prezentacją holistycznej, ewolucyjno-problemowej analizy innowacji społecznych. Autorzy, praktycy innowacji i naukowcy, nowe procesy społeczne i gospodarcze prezentują w sposób przystępny, ilustrując je przykładami z wielu różnych dziedzin i wskazując na możliwości coraz szerszego spektrum rozwoju tych innowacji. Opisane studia przypadków pokazują, że rozwój innowacji społecznych nie jest efemerydalnym odkryciem końca XX wieku, ale efektem ewolucyjnych zmian w systemie gospodarczym i społecznym. W książce podjęto próbę wskazania możliwej intensyfikacji dalszego rozwoju opartego na innowacjach, dzięki kształtowaniu ekosystemu rozwoju innowacyjnego, w którym mogą uczestniczyć różnorodne podmioty niezależnie od własności kapitału, jego rodzaju i wielkości, ale zawsze kompetentne, kreatywne i przedsiębiorcze.SPIS TREŚCISłowo wstępne (Michał Kleiber) Innowacje społeczne - kluczowo ważne, wymagające mądrej refleksjiWprowadzenie (Anna Olejniczuk-Merta)Rozdział 1 (Anna Olejniczuk-Merta) Innowacje społeczne jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczegoRozdział 2 (Alicja Fandrejewska) Kulturowe uwarunkowania rozwoju innowacji społecznychRozdział 3 (Wiesław L. Nowiński) Meta-kształcenie w meta-uniwersytecie: innowacyjność dydaktyczno-naukowa projektu Polska++Rozdział 4 (Joanna Rudawska) Rola społeczeństwa obywatelskiego w tworzeniu innowacji - helisy jako modele innowacji regionalnychRozdział 5 (Aldona Wiktorska-Święcka) Współtworzenie usług publicznych jako nowy paradygmat innowacji społecznychRozdział 6 (Jacek Purski) Innowacje społeczne a bezpieczeństwo społeczeństwaRozdział 7 (rozmowa Pawła Oksanowicza z Arturem Nowakiem-Gocławskim) Innowacje społeczne w organizacji finansowejRozdział 8 (Elżbieta Jędrych) Innowacje personalne w organizacjachRozdział 9 (Mirosław Miller) Rolnictwo wspierane społecznie: innowacje społeczne na terenach wiejskichRozdział 10 (Grażyna Światowy, Katarzyna Szalonka) Pomiar społecznych i ekonomicznych efektów innowacji społecznychRozdział 11 (Katarzyna Bachnik) Aktywizacja pokoleń baby boomers i silent na przykładzie działania organizacji pozarządowej - studium przypadkuRozdział 12 (Mirosław Miller) Innowacje społeczne w sektorze rolno-spożywczym. "Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia" - studium przypadkuZakończenie (Anna Olejniczuk-Merta)

Kod wydawnictwa: 978-83-64928-12-3

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl