INFORMATYKA W ZARZĄDZANIU MONOGRAFIA
JÓŻEF JANCZAK, PIOTR DELA, MARIUSZ FRĄCZEK, BARTOSZ BIERNACIK, DANIEL ROGIŃSKI
Wydawnictwo: AKADEMIA SZTUKI WOJENNEJ
Cena: 39.90 zł
35.91 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7523-134-2
144 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Zdaniem autorów, o znaczeniu informatyki w zarządzaniu nikogo nie trzeba obecnie przekonywać. Dlatego też, studiując na Wydziale Zarządzania i Dowodzenia w Akademii Obrony Narodowej, niezależnie od kierunku i specjalności, student ma okazję już na początku studiów 1 stopnia do zapoznania się z dostępnymi technologiami informacyjnymi i aplikacjami użytkowymi, w ramach przedmiotu technologie informacyjne. W kolejnych latach ma on możliwość zapoznania się z zaawansowanymi informatycznymi technikami zarządzania i prognozowania oraz symulacji sytuacji decyzyjnych w ramach przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, informatyczne systemy zarządzania i innych.Autorzy mają nadzieję, że niniejsza monografia, obok wydanego w 2009 roku opracowania pt. "Technologia informacyjna w zarządzaniu"2, przyczyni się do rozwoju wiedzy o zastosowaniach informatyki w zarządzaniu. Położono w niej nacisk na zastosowanie współczesnych narzędzi informatycznych w zarządzaniu, chociaż wiele zawartych w niej treści ma bardziej uniwersalny charakter. Skupienie się na zarządzaniu wynika z faktu, że cechuje je największa dynamika zmian.
SPIS TREŚCI
Wstęp1. Wykorzystanie Internetu w organizacji1.1. Wprowadzenie1.2. Ogólna charakterystyka Internetu1.2.1. Historia Internetu1.2.2. Obszary wykorzystania Internetu w organizacji1.3. Rola i znaczenie strony internetowej1.3.1. Ewolucja portali internetowych - od tekstu do praktycznychrealizacji idei "WEB 2.0"1.3.2. Uwarunkowania techniczne1.3.3. SharePoint Services - podstawowe narzędzie wspomagającezarządzanie informacjąWnioski1.4. Wykorzystanie e-marketingu we współczesnej organizacji1.4.1. Internet na tle pozostałych mediów1.4.2. Strategie promocji internetowej1.4.3. Instrumenty promocji w InternecieWnioski1.5. E-commerce - rewolucja w handlu1.5.1. Charakterystyka handlu elektronicznego w Polsce1.5.2. Współczesne sklepy internetowe1.5.2.1. Amazon.com jako czołowy przedstawiciel światowegoe-commerce1.5.2.2. Merlin.pl - największy polski sklep internetowy1.5.3. Techniczne aspekty prowadzenia własnego sklepuWnioski1.6. Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu kadrami1.6.1. Pozyskiwanie kadr w sieci Internet1.6.2. E-learning jako narzędzie doskonalenia kadr1.6.3. TelepracaWnioskiPodsumowanieBibliografia2. Zagrożenia bezpieczeństwa informacji w sieci Internet2.1. Bezpieczeństwo sieci2.2. Zagrożenia bezpieczeństwa w sieci Internet2.3. Podstawowe sposoby zapobiegania zagrożeniom bezpieczeństwa w sieci InternetWnioskiBibliografia3. Wykorzystanie sieci teleinformatycznych i sieci korporacyjnych w organizacji3.1. Teleinformatyka i sieć teleinformatyczna3.2. Sieci korporacyjneWnioskiBibliografia4. Bazy danych w organizacji4.1. Bazy danych w plikach tekstowych4.2. System plików jako baza danych4.3. Systemy zarządzania bazą danych4.3.1. Podział baz danych4.4. Projektowanie baz danych4.4.1. Normalizacja bazy danych4.4.2. Modelowanie E-RWnioskiBibliografiaZakończenie
Kod wydawnictwa: 978-83-7523-134-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.