HIERARCHIA REAKCJI UŻYTKOWNIKA STRON INTERNETOWYCH
IWONA ZDONEK
Wydawnictwo: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Cena: 25.10 zł
22.59 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7335-693-1
format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2010 |
|
Celem monografii była transformacja koncepcja hierarchii reakcji konsumenta na hipermedialne środowisko strony WWW. Podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o cechy strony WWW, które pomogą w osiąganiu trzech poziomów reakcji konsumenta tj. poznawczego, emocjonalnego i behawioralnego na kierowany do niego tą drogą komunikat. Szukane cechy wyłoniono na podstawie własnych badań empirycznych z udziałem ekspertów oraz na podstawie analizy literatury z zakresu e-marketingu.
Kod wydawnictwa: 978-83-7335-693-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.