GWARANACJE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO WYBRANE ZAGADNIENIA
MARIUSZ NEPELSKI
Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE
Cena: 42.90 zł
38.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7462-424-4
128 stron
format: B5
oprawa: twarda
Rok wydania: 2014
WstępZakres działalności organów administracji publicznej, dotyczący zarządzania w sytuacjach kryzysowych, wymaga wielu tzw. gwarancji umożliwiających sprawność tej działalności. Są to elementy składające się na całą problematykę zarządzania kryzysowego, istotne z punktu widzenia służb biorących udział w działaniach ratowniczych. Odnosi się to m.in. do prawnych aspektów zarządzania sytuacją kryzysową, w szczególności zagadnień prawa cywilnego oraz procedury wydawania i weryfikowania decyzji administracyjnych.Umiejętność poruszania się w zawiłej procedurze administracyjno-prawnej, może stanowić o powodzeniu w osiągnięciu zakładanych celów. Innym elementem wymagającym zauważenia jest problematyka przygotowania logistycznego i medycznego w przypadkach wystąpienia zdarzeń masowych. Natomiast wiedza dotycząca pozyskiwania środków, a także umiejętność właściwego gospodarowania nimi powoduje uzupełnianie środków niezbędnych m.in. w działaniach logistycznych.Zaproponowana publikacja koresponduje z obszarem tematycznym przedmiotu "Gwarancje zarządzania kryzysowego" na studiach podyplomowych na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne w zakresie zarządzania kryzysowego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie i przedstawia wybrane elementy stanowiące gwarancję sprawnego zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1Świadczenia osobiste i rzeczoweRozdział 2Cywilnoprawne aspekty zarządzania kryzysowegoRozdział 3Wybrane aspekty psychologii i komunikacji społecznejRozdział 4Obieg informacji i współpraca z mediamiRozdział 5Łączność i teleinformatyka w zarządzaniu kryzysowymRozdział 6Zabezpieczenie medyczneRozdział 7Elementy logistyki w zarządzaniu kryzysowymRozdział 8Finansowanie i pozyskiwanie środkówRozdział 9Sanitarne aspekty działań w sytuacjach kryzysowychRozdział 10Organizacje pozarządowe działające w obszarze zarządzania kryzysowegoRozdział 11Mechanizm wspólnotowyRozdział 12Narzędzia zarządzania kryzysowego. Bazy i rejestry użytkowane w RPBibliografia zalecana
Kod wydawnictwa: 978-83-7462-424-4
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.