FIRMA, CZYLI TY. JAK BĘDĄC MAŁĄ FIRMĄ, MOŻESZ ROBIĆ WIELKIE RZECZY W BIZNESIE
PAUL JARVIS
Wydawnictwo: OSMPOWER SP. Z O.O.
Cena: 79.90 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-953655-0-8
318 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost. Ale to właśnie jego pragną prowadzący firmę. Tylko co właściwie chcą dzięki niemu osiągnąć? "Stawanie się coraz większym" nie zawsze jest efektywną strategią biznesową.
Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.
Opisywane w książce podejście kontrastuje z takim modelem pracy i jest bliższe tradycyjnej definicji przedsiębiorstwa.
Jeżeli wykorzystujesz systemy, automatyzację i najróżniejsze procesy, aby tworzyć długotrwałe zależności biznesowe, nie wymieniasz czasu na pieniądze, ale pracujesz i osiągasz zyski poza czasem, który przeznaczasz na pracę i spotkania z klientami.
Nieważne, czy sprzedajesz konkretny produkt, oprogramowanie, czy udostępniasz w sieci lekcje, klienci mogą kupować twoje usługi i produkty oraz korzystać z nich bez twojej obecności przy każdej transakcji. Choć rozwijanie produktu może pochłaniać mnóstwo czasu i wymagać wielu poprawek, to liczba klientów jednoosobowego przedsiębiorstwa może być właściwie nieskończona. Dzięki temu zysk jest generowany również poza czasem poświęconym na zarabianie.
Jak przekonasz się w kolejnych rozdziałach, w przypadku przedsiębiorstwa jednoosobowego zmiana skali odbiorców oraz zysków nie zawsze musi wiązać się ze zmianą liczby pracowników czy wykorzystywanych środków.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Wstęp
CZĘŚĆ I: ZACZNIJ
1. Czym jest przedsiębiorstwo jednoosobowe?
2. Główny cel - pozostać małym
3. Co jest potrzebne, żeby zostać liderem?
4. Jak rozwijać firmę, która ma pozostać mała?
CZĘŚĆ II: NAZWIJ
5. Jak powinno wyglądać właściwe nastawienie?
6. Osobowość ma znaczenie
7. Jedyny klient
8. Systemy skalowalne
9. Naucz innych wszystkiego, co wiesz
CZĘŚĆ III: UTRZYMAJ
10. Prawidłowe wykorzystanie zaufania i skali
11. Metoda małych kroków - wdrożenie i kontynuowanie
12. Ukryta wartość relacji
13. Przedsiębiorstwo jednoosobowe - moja historia
Posłowie. Nigdy nie dorastaj
Podziękowania
Przypisy
Indeks
Kod wydawnictwa: 978-83-953655-0-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.