Dodano produkt do koszyka

Promocja

FENOMEN INTERNETU TOM I

FENOMEN INTERNETU TOM I

red.nauk.AGNIESZKA SZEWCZYK, red.nauk.EWA KROK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI

Cena: 94.40 zł 84.96 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 83-60637-23-7

328 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008

Wracając do "korzeni" społeczeństwa informacyjnego nie sposób pominąć roli Internetu, który to stał się jego "kamieniem węgielnym". Wielu naukowców wysuwało już hipotezę, że "bez Internetu nie byłoby społeczeństwa informacyjnego". Z pewnością nie byłoby e-przedsiębiorstwa, e-handlu, e-biznesu, e-usług, e-dydaktyki, e-urzędu, e-informacji i wiedzy - zgromadzonej w potężnych internetowych bazach, e-rozrywki. Sądzę, że warto więc pochylić się nad FENOMENEM INTERNETU - zarówno pod kątem jego twórczej roli w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, jak też różnych zagadnień z tym związanych - o charakterze ekonomicznym, socjologicznym, psychologicznym, prawnym, organizacyjnym, aplikacyjnym itp. Czy ta sieć, coraz mocniej oplatająca kulę ziemską, bez której miliony ludzi nie wyobrażają już sobie życia, przynosi tylko dobre (mimo, że bardzo obfite) owoce? Czy początkowa fascynacja, a potem już "codzienność internetowa" nie stanowi przeszkody we wszechstronnym rozwoju człowieka, który poza siecią nie dostrzega już innych możliwości, wartości pragnień i dążeń?z Wprowadzenia

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie Miejsce Internetu w społeczeństwie informacyjnymKrystyna PolańskaZagadnienia moralności w Internecie Piotr SienkiewiczPrognozowanie rozwoju globalnego społeczeństwa informacyjnego: wizje i scenariusze Andrzej StraszakInternet - Wielki Przełom Cywilizacyjny u Początku Swoich Ogromnych Możliwości Halina ŚwiebodaTechnologiczne determinanty jakości życia w społeczeństwie informacyjnym Kornel B. WydroInternet dziś - stan i wykorzystanie Lech W. ZacherSpołeczeństwo informacyjne - w poszukiwaniu agendy badawczej i programu ideologicznego.Socjologia InternetuAndrzej AugustynekPoszukiwanie przyczyn uzależnień komputerowych Dorota Chmielewska-Łuczak"Pomożemy ci...umrzeć..." - pozytywne i negatywne aspekty społeczności internetowych na przykładzie analizy blogów "Pro-Ana" Waldemar CzajkowskiOd społeczności lokalnej do światowego społeczeństwa sieciowego Adam CzerwińskiEkonomiczne aspekty wykluczenia cyfrowego w Polsce na początku XXI wieku Grzegorz GrelaSieci społeczne jako kanał komunikacji marketingowej Urszula Maria GrześkowiakInternet i niepełnosprawni, aspekty socjologiczno-psychologiczne Lesław H. HaberSpołeczność digitalna a socjologia Internetu czyli nowy wymiar badań stosowanych Janusz JanczykPoszerzona przestrzeń społeczna Internetu w kontekście konstruktywistycznej e-edukacji Łucja KapralskaSerwisy społecznościowe - nowa forma zbiorowości w Sieci Ewa KrokWpływ Internetu na komunikację interpersonalną Tomasz MasłykCyberprzestrzeń a obywatelska deliberacja Bożena Ewa MatusiakProblemy wirtualności w organizacjach XXI wieku Marek Mazur, Grzegorz WojarnikPrawne i ekonomiczne aspekty ochrony własności intelektualnej jako czynnikideterminujące bezpieczeństwo społeczności Internetu Maciej MyśliwiecWpływ Internetu i nowych mediów na kulturę i otoczenie człowieka Barbara Przybylska-CzajkowskaInternet- ucieczka do wolności Magdalena RzadkowolskaPrzezwyciężanie nierówności w dostępie do technologii społeczeństwa informacyjnego Agnieszka SpringerPsychospołeczne determinanty wykluczenia cyfrowego Ewa Stroińska, Leszek ZakrzewskiAnaliza zagrożenia wykluczeniem cyfrowym wśród studentówDorota Żuchowska-SkibaRuchy społeczne w Internecie. Internet: od kanału informacyjnego do przestrzeni społecznej dla nowych ruchów społecznych Internet w zarządzaniu przedsiębiorstwemPiotr AdamczewskiE-przedsiębiorstwo w strukturze społeczeństwa informacyjnego Anna Drab-KurowskaFunkcjonowanie przedsiębiorstw wirtualnych w Polsce Piotr DrygasAnaliza relacji pomiędzy działaniami marketingowymi polskich sklepów internetowych a opiniami klientów Jerzy Korczak, Kinga KijewskaBudowanie zaufania klientów w e-handlu Luiza Kuśkiewicz, Jarosław WątróbskiAnaliza decyzyjna w zarządzaniu strategicznym e-organizacjąAnna LenartSystemy ERP a biznes elektroniczny Marcin Lizis, Sebastian WojczykAlternatywne formy rozwoju firmy -handel internetowy Marzena Mamak-ZdaneckaPrzedsiębiorstwo a sukcesja technologiczna Aleksandra RadziszewskaBudowa zaufania konsumenta w społeczeństwie informacyjnym Aneta SokółStan i kierunki rozwoju wybranych elektronicznych ułatwień prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce Elżbieta ŚwiderskaWpływ technologii internetowej na rozwój aplikacji wspomagających reengineering procesów biznesowych Wanda Takuska-MrózKlient sklepu internetowego jako przykład nowego konsumentaw społeczeństwie informacyjnym Jacek WiniarskiOcena możliwości zastosowania analizy hierarchicznej problemu przy identyfikacji ryzyka w przedsięwzięciach informatycznych Tomasz Zdziebko, Adrian ApanelAnaliza wdrożeń systemów personalizacji w polskich sklepach internetowych Serwisy Internetowe: projektowanie, użytkowanie, analizaAnna Bobkowska, Mateusz MańkowskiTechniki inżynierii oprogramowania służące do tworzenia portali o określonychwłasnościach społecznych Witold ChmielarzBadanie użyteczności internetowych witryn sklepów komputerowych przy pomocymetody punktowej Kazimierz ChorośJęzyki informacyjno-wyszukiwawcze w multimedialnych bibliotekach cyfrowychi wyszukiwarkach internetowych Olga DębickaBudowa systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa w Internecie Piotr JózwiakDziałania reklamowe w wyszukiwarkach internetowych jednostek naukowychi badawczo-rozwojowych Maciej KosBadanie użyteczności stron internetowych za pomocą metody wędrówki poznawczej Barbara Łukasik-MakowskaSerwisy internetowe gmin dolnośląskich - wyniki badań Michał NowakowskiWpływ architektury informacji portali internetowych na ich popularność wśród klientówAgnieszka SzewczykWizerunek administracji samorządowej w sieci, na podstawie analizy witryn internetowych urzędów wybranych polskich miast Bogdan WitFirmowe serwisy internetowe i ich funkcje Zastosowania InternetuAndrzej BarczakRozwój technologii komputerowych - prognozy a rzeczywistość Małgorzata Bartosik, Sebastian WojczykInternet nowoczesnym narzędziem informatycznym w neurochirurgii Cezary Bolek, Joanna Papińska-KacperekWybrane aspekty dystrybucji treści elektronicznych w społeczeństwie informacyjnym Agnieszka Budziewicz-GuźleckaWpływ rozwoju e-usług na społeczeństwo informacyjne w Polsce Marta ChełkowskaSzansę i problemy zarządzania i bezpieczeństwa organizacji systemów informacyjnych i dostępu do zgromadzonej w nich wiedzy Urszula Citko, Wiesław PółjanowiczProblematyka Internetu w kształceniu informatycznym Małgorzata DolińskaPrzepływ i rozwój wiedzy w procesach innowacji realizowanych w sieci Karolina DrelaNauczanie na odległość - e-szkoły Grzegorz HołowińskiUsługi informacyjne w nowoczesnym zarządzaniu ruchem drogowym na obszarzezurbanizowanym - przykład Houston TranStar w Teksasie Stanisław IwanZnaczenie technologii internetowych w logistyce miejskiej Izabela Jończyk, Martyna RóżyckaProgram Safer Internet i jego realizacja w Polsce na przykładzie Zespołu Dyżumet.pl Michał KisielPerspektywy rozwoju internetowych rynków pożyczek w Polsce i na świecie Beata Krawczyk-BryłkaStyl negocjacji internetowych Marcin Lizis, Sebastian Woj czy kInwestowanie przez Internet na rynku Forex Małgorzata Łatuszyńska, Kesra NermendBadania marketingowe w Internecie przy użyciu symulatora Krzysztof Maciejewski, Michał PolasikAnaliza porównawcza modeli płatności mobilnych Lilia MarcinkiewiczBiblioteka w erze informacji cyfrowej - projekt Zachodniopomorskiego SystemuInformacji Region@lnej i N@ukowej Krzysztof NowickiKoncepcje ograniczania energochłonności urządzeń sieciowych zapewniających dostęp do Internetu Krzysztof NowickiOkreślanie topologii sieci w celu lokalizacji abonenta telefonii VoIP wzywającego pomocyIlona Pawełoszek-KorekZastosowanie eksploracji danych w celu pozyskiwania wiedzy z Internetu Mateusz Piwowarski, Kesra NermendInfrastruktura teleinformatyczna jako determinanta rozwoju społeczeństwainformacyjnego w regionie Wiesław Półjanowicz, Urszula CitkoWykorzystanie b-learningu w kształceniu studentów informatykiUniwersytetu w Białymstoku Daniel RodzeńPośrednictwo na rynkach nieruchomości w dobie Internetu Włodzimierz RudnyInternet szerokopasmowy w Polsce na tle świata: rynek usług dostępu, stopień penetracji, struktura popytu Krzysztof Sienkiewicz, Jacek TarkaInternet, jako narzędzie kreowania społeczeństwa informacyjnego wśród niepełnosprawnychJakub SwachaProjekt webowego systemu prezentacji wyników badań empirycznych Grzegorz Szymański, Mirella Barańska-FischerE-learningowe obszary wykorzystywania Internetu przez studentów Łukasz TamkunRamy normatywne i postulatywne świadczenia usług publicznych za pośrednictwemInternetu w realiach polskich Jerzy WącholSpołeczeństwo informacyjne a nadzór korporacyjny Indeks autorów

Kod wydawnictwa: 83-60637-23-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl