EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
red.ALEKSANDRA KUźMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 24.90 zł
22.41 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-7695-866-8
96 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Z przyjemnością prezentujemy Państwu kolejną publikację z serii Debiuty Studenckie. Składa się na nią sześć artykułów przygotowanych w języku polskim oraz angielskim przez studentów I i II stopnia kierunków międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz International Business.
Artykuły łączy chęć uchwycenia kontekstu współczesnych wyzwań otoczenia gospodarczego analizowanego z perspektywy rynku, branży oraz jednostkowych przedsiębiorstw. Autorzy omówili w nich wybrane aspekty strategii marketingowej przedsiębiorstwa, uwarunkowań kulturowych organizacji oraz wpływu pandemii koronawirusa na funkcjonowanie wybranych rynków.
ze Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Kinga Buras: Marketing impact on overconsumption / Wpływ marketingu na nadkonsumpcję
Bartosz Oleksiak: Generation Z - the challenge for marketing of the 21st century? / Pokolenie Z - wyzwanie dla marketingu XXI wieku?
Sara Hanusek: Kreowanie wizerunku marki hotelu za pomocą podhalańskich motywów ludowych / Image creation of the hotel brand by means of Podhale folk themes
Sara Barrientos Figueroa: The impact of cultural differences on the code of ethics - a case study from Bombardier Transportation / Wpływ różnic kulturowych na kodeks etyczny - studium przypadku Bombardier Transportation
Julia Majewska: Wpływ pandemii koronawirusa na branżę rozrywkową na przykładzie wybranych przedsiębiorstw / The impact of the coronavirus pandemic on the entertainment industry based on selected enterprises
Marcin Majewski: Model rozwoju organizacji wirtualnej / Virtual organisation development model
Kod wydawnictwa: 978-83-7695-866-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.