Dodano produkt do koszyka

Promocja

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

red.ALEKSANDRA KUźMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 24.90 zł 22.41 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-866-8

96 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Z przyjemnością prezentujemy Państwu kolejną publikację z serii Debiuty Studenckie. Składa się na nią sześć artykułów przygotowanych w języku polskim oraz angielskim przez studentów I i II stopnia kierunków międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz International Business.
Artykuły łączy chęć uchwycenia kontekstu współczesnych wyzwań otoczenia gospodarczego analizowanego z perspektywy rynku, branży oraz jednostkowych przedsiębiorstw. Autorzy omówili w nich wybrane aspekty strategii marketingowej przedsiębiorstwa, uwarunkowań kulturowych organizacji oraz wpływu pandemii koronawirusa na funkcjonowanie wybranych rynków.
ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Kinga Buras: Marketing impact on overconsumption / Wpływ marketingu na nadkonsumpcję

Bartosz Oleksiak: Generation Z - the challenge for marketing of the 21st century? / Pokolenie Z - wyzwanie dla marketingu XXI wieku?

Sara Hanusek: Kreowanie wizerunku marki hotelu za pomocą podhalańskich motywów ludowych / Image creation of the hotel brand by means of Podhale folk themes

Sara Barrientos Figueroa: The impact of cultural differences on the code of ethics - a case study from Bombardier Transportation / Wpływ różnic kulturowych na kodeks etyczny - studium przypadku Bombardier Transportation

Julia Majewska: Wpływ pandemii koronawirusa na branżę rozrywkową na przykładzie wybranych przedsiębiorstw / The impact of the coronavirus pandemic on the entertainment industry based on selected enterprises

Marcin Majewski: Model rozwoju organizacji wirtualnej / Virtual organisation development model

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-866-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl