Dodano produkt do koszyka

Promocja

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

EKONOMIA I MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE

red.ALEKSANDRA KUŹMIŃSKA-HABERLA, red.SEBASTIAN BOBOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU

Cena: 26.90 zł 24.21 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7695-709-8

132 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018

Składamy na Państwa ręce kolejną publikację z serii Debiuty Studenckie. Znalazło się w niej dziewięć artykułów naukowych autorstwa studentów kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze. Większość opracowań zredagowano w języku angielskim. Tematyka poszczególnych publikacji czerpie z obszarów badawczych biznesu międzynarodowego, marketingu, zarządzania, polityki gospodarczej oraz międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy podjęli interesujące i aktualne zagadnienia badawcze, posiłkując się studiami literaturowymi, metodami analizy, syntezy, wnioskowania dedukcyjnego, indukcyjnego, jak również studium przypadku. Dobór zagadnień, skądinąd aktualnych i istotnych, poczynione obserwacje i wnioski dowodzą predyspozycji autorów do podjęcia działalności badawczo-naukowej. Słowo klucz, które łączy niemal wszystkie opracowania, to innowacyjność, toteż nie sposób odmówić autorom umiejętności selekcji atrakcyjnych poznawczo problemów badawczych. ze Wstępu

SPIS TREŚCI

WstępMaksymilian Kurnicki Trends, opportunities and threats within modernfashion marketing and advertisement Karolina Sikora INGLOT cosmetics as an example of a successful internationalmarketing strategy Adriana Tarnowska The role of culture in negotiation process with Chinesebusiness partnersKatarzyna Kosmalewska Outsourcing as a contemporary management method Anna Kręcisz Buffer, Instacart and Moderna Therapeutics as the examplesof the impact of innovativeness on startup‘-s growth Kamil Stefanów Cluster development and support policy in Poland. Thecase of ICT clusterMariusz Borkowski Multilateral liberalization of trade in the 21st century.The case of Transatlantic Trade and Investment Partnership Marcin Majewski Barter jako element rozwoju gospodarczego w starożytnościAnna Kręcisz, Kamil Stefanów, Aleksandra Kuźmińska-Haberla Raport z badania dotyczącego postrzegania strony internetowej dedykowanejwrocławskim startupom (www.wroclaw.pl/startupy)

Kod wydawnictwa: 978-83-7695-709-8

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl