E-BIZNES JAKO KIERUNEK DOSKONALENIA USŁUG UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH
MACIEJ CZAPLEWSKI
Wydawnictwo: UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI
Cena: 50.30 zł
45.27 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-87249-87-8
286 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Doskonalenie usług ubezpieczeniowych i sposobu ich świadczenia służy wzmacnianiu pozycji konkurencyjnej ubezpieczyciela, a w działaniach tych bardzo pomocne jest wsparcie się nowoczesną wiedzą i technikami teleinformatycznymi, opracowanie poprawnej koncepcji rozwoju e-biznesu oraz jej konsekwentne wdrożenie w struktury wewnętrzne firmy i system powiązań z klientami.Nawiązując do postawionej hipotezy, głównym celem pracy jest opracowanie koncepcji zastosowania e-biznesu przez firmy ubezpieczeniowe na rynku polskim. Natomiast celami cząstkowymi są:- zaprezentowanie istoty e-biznesu oraz potencjalnych korzyści- zastosowania rozwiązań e-biznesowych w działalności gospodarczej,- rozpoznanie dotychczasowego angażowania się firm świadczących usługi ubezpieczeń gospodarczych w Polsce i wybranych krajach w e-biznes oraz sposobów podejmowania działalności w tym obszarze,- przedstawienie warunków wyjściowych uzasadniających angażowanie się firm ubezpieczeniowych w rozwiązania e-biznesowe.Rozważania w pracy sprowadzają się do ubezpieczeń gospodarczych, z wyłączeniem ubezpieczeń morskich i reasekuracji.
SPIS TREŚCI
WSTĘP1 E-BIZNES I JEGO GOSPODARCZA ROLA1.1 Pojęcie i struktura e-biznesu1.2 Atuty e-biznesu oraz związane z nim rodzaje ryzyka1.3 Stosowane strategie1.4 Rozwój e-biznesu w Polsce na tle tendencji światowych2.E-BIZNES W ŚWIADCZENIU USŁUG UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH2.1 Proces świadczenia usług ubezpieczeń gospodarczych2.2 Powody wprowadzania e-biznesu w procesy świadczenia usług ubezpieczeń gospodarczych2.3 Sposoby wprowadzania rozwiązań e-biznesowych na rynku ubezpieczeń gospodarczych2.4 Sytuacja na polskim rynku ubezpieczeń gospodarczych3.PODSTAWOWE UWARUNKOWANIA WYKORZYSTANIA E-BIZNESU W ŚWIADCZENIU USŁUG UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH3.1 Regulacje formalno-prawne3.2 Popyt rynkowy3.3 Wzmacnianie zdolności konkurencyjnej firm3.4 Niezbędne zasoby4.PROPONOWANY SCENARIUSZ WYKORZYSTANIA ROZWIĄZAŃ E-BIZNESOWYCH PRZEZ OFERENTÓWUSŁUG UBEZPIECZEŃ GOSPODARCZYCH4.1 Koncepcja rozwijania e-biznesu w firmach świadczących usługiubezpieczeń gospodarczych4.2 Sposób implementacji proponowanej koncepcji4.3 Oczekiwane korzyści i potencjalne zagrożeniaZAKOŃCZENIEBIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL SPIS WYKRESÓW ZAŁĄCZNIKIAnkieta nr 1Ankieta nr 2
Kod wydawnictwa: 978-83-87249-87-8
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.