Dodano produkt do koszyka

Promocja

DETERMINANTY ORAZ INSTRUMENTY PODNOSZENIA INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

DETERMINANTY ORAZ INSTRUMENTY PODNOSZENIA INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

red.nauk.ZDZISŁAWA DACKO-PIKIEWICZ, red.nauk.VANDA MARAKOVA, red.nauk.MARCIN LIS

Wydawnictwo: WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

Cena: 49.90 zł 44.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-64927-81-2

212 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Monografia poświęcona została niezwykle ważnej, a zarazem aktualnej problematyce innowacji i konkurencyjności. Przedstawiono w niej wyniki analiz i badań empirycznych prowadzonych przez autorów w ostatnim okresie. (...) Szczególnie cennym jest podkreślenie interdyscyplinarnego podejścia do procesów innowacyjnych we współczesnych uwarunkowaniach społeczno-gospodarczych. Nie ma obecnie dziedziny biznesu i działalności ludzkiej, w której nie dostrzega się potrzeby kreatywności i innowacyjności. (...) Monografia może być przydatna dla wszystkich zainteresowanych problematyką innowacji i konkurencyjności, zarówno menedżerów, jak też studentów i pracowników naukowych.

Prof. Ing. Jaroslav Dado, PhD.

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

I. Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjnoici przedsiębiorstw

Joanna M. Moczydtowska
Produktywna energia organizacyjna jako wewnętrzna
determinanta innowacyjności

Alfreda Kamińska
Stymulatory działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
przemysłowych w Polsce

Marcin Lis
Innowacyjność w procesie podnoszenia konkurencyjności
przedsiębiorstw, a zarządzanie ryzykiem w projektach

Julita Mlaskawa
Poszukiwanie innowacji perspektywicznych

Katarzyna Stalą
Rola innowacji ekologicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Monika Złoto-Małolepszy
Innowacje ekologiczne i ich wptyw na procesy decyzyjne przedsiębiorstw

II. Inne zagadnienia wspierające innowacyjność i przedsiębiorczość

Justyna Suska
Wpływ globalizacji na funkcjonowanie współczesnej gospodarki rynkowej

Barbara Kamińska
Modele kompetencyjne w rozwoju kapitału ludzkiego

Jagoda Mrzygłocka-Chojnacka
Wykorzystanie ewaluacji. Kontekst organizacyjny

Wioletta Makieła
Znaczenie audytu wewnętrznego dla doskonalenia jakości
świadczonych usług medycznych

Anetta Barska
Silver marketing odpowiedzią na przemiany demograficzne

Małgorzata Małecka
Komunikacja marketingowa na rynku turystyki industrialnej w województwie
śląskim - tradycyjne a innowacyjne narzędzia marketingowe

Krzysztof Rutkiewicz, Magdalena Domagała
Praktyczne zastosowanie koncepcji benchmarkingu na rynku
alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek

III. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji

Maria Sekova, Dasa Vaclavikova
The perception of the concept of freedom at work from
the perspective of intercultural differences

Olha Prokopenko, Viktoriia Shkola, Viktoriia Shcherbachenko
Paradigm of the intellectual capital estimation at the microlevel

Sona Jiraskova
Osobitosti systemu financneho zabezpecenia profesionalnych
vojakov Ozbrojenych sil Slovenskej republiky /The specificities of
the financing system for professional soldiers ofthe Slovak Armed Forces

Stanislav Morong
Nezamestnanost ako ekonomicko-socialny a bezpecnostny fenomen
spolocnosti / Unemployment as an economic-social and security
phenomenon of society

Viera Frianova
Aktualne problemy trhu prace na Slovensku / Current problems
of the labor market in Slovakia

Kod wydawnictwa: 978-83-64927-81-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl