CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ WIZERUNEK KANDYDATA? STUDIUM EMPIRYCZNE WYBORÓW PREZYDENCKICH 2015
AGATA OLSZANECKA-MARMOLA
Wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK
Cena: 46.90 zł
42.21 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8180-225-3
386 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
SPIS TREŚCI
WSTĘP Rozdział I ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNYW TEORII I PRAKTYCE 1. Zachowania wyborcze 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teoriiracjonalnego wyboru 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teoriiracjonalnego wyboru 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata 1.6. Model marketingowy 1.7. Model przyczynowo-skutkowy 2. Wizerunek polityczny 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego 2.2. Elementy wizerunku politycznego 2.3. Typy wizerunku politycznego 2.4. Kandydat idealny 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampaniiwyborczej Rozdział II TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej 3. Rodzaje reklam politycznych 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej 5. Cele i funkcje reklamy politycznej 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną 7. Oddziaływanie reklam politycznych 7.1. Skuteczność informacyjna 7.2. Wpływ afektywny 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze Rozdział III UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce -aspekty prawne 2. Uwarunkowania i przebieg kampaniiprzed wyborami prezydenckimi z 2015 roku 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku 4.1. Andrzej Duda 4.2. Bronisław Komorowski 4.3. Paweł Kukiz 4.4. Janusz Korwin-Mikke 4.5. Magdalena Ogórek 4.6. Adam Jarubas 4.7. Janusz Palikot 4.8. Grzegorz Braun 4.9. Marian Kowalski 4.10. Jacek Wilk 4.11. Paweł Tanajno Rozdział IV METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ 1. Metoda badawcza i przebieg badań2. Narzędzia badawcze 2.1. Skale dyferencjału semantycznego 2.2. Termometry uczuć2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z"3. Charakterystyka próby badawczej 4. Dobór materiału badawczego5. Pytania i hipotezy badawcze Rozdział V ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJNA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACHPREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŃ 1. Weryfikacja hipotez głównych 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych 3. Dyskusja wyników ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA SPIS TABEL SPIS SCHEMATÓW SPIS WYKRESÓW SPIS ILUSTRACJI SUMMARY ANEKSY
Kod wydawnictwa: 978-83-8180-225-3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.