Dodano produkt do koszyka

Promocja

CYFRYZACJA A PRZEDSIĘBIORSTWO

CYFRYZACJA A PRZEDSIĘBIORSTWO

red.nauk.MAŁGORZATA PONIATOWSKA-JAKSCH, red.nauk.ROMAN SOBIECKI

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Cena: 46.00 zł 41.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8030-332-4

190 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

 

Celem niniejszej publikacji jest próba ukazania współzależności zachodzących między cyfryzacją (jej przebiegiem, cechami i konsekwencjami) a przedsiębiorstwem i dokującą się pod wpływem rozważanych zmian technologicznych transformacją. Cele szczegółowe towarzyszące realizacji tak zakrojonego tematu zmierzają do:1) doprecyzowania terminów nierozerwalnie związanych z gospodarką cyfrową, takich jak ona sama, produkt cyfrowy, biznes cyfrowy czy wreszcie wirtualna rzeczywistość, a także zaprezentowania ich najważniejszych ekonomicznych konsekwencji-2) zidentyfikowania podstawowych cech procesu globalizacji w erze cyfryzacji - u postaw podjętych w tym zakresie rozważań znajduje się teza, że globalizacja w warunkach dynamicznego rozwoju gospodarki cyfrowej wchodzi w nową (IV) fazę, w której proces scalania gospodarek światowych odbywa się w ramach wirtualnego wymiaru przestrzennego, a jej głównymi beneficjentami stają się przede wszystkim globalne firmy technologiczne-3) przybliżenia obrazu współczesnego konsumenta poprzez pryzmat badań nad trendami zachowań klientów, których rola w erze gospodarki cyfrowej nabiera zupełnie nowego znaczenia - jest inna niż w gospodarce tradycyjnej-4) uporządkowania, w sposób chronologiczny, poglądów na temat roli przedsiębiorczości w ekonomii i zarządzaniu, co ma na celu przede wszystkim przedstawienie nowych form przedsiębiorczości, które rozwinęły się dzięki cyfryzacji gospodarki-5) ukazania technologicznych uwarunkowań inteligentnych przedsiębiorstw w powstającej obecnie gospodarce cyfrowej opartej na rewolucji przemysłowej 4.0- celem dodatkowym jest w tym przypadku wskazanie konieczności transformacji współczesnych przedsiębiorstw w przedsiębiorstwa inteligentne, dostosowane do nowych, cyfrowych uwarunkowań technologicznych-6) identyfikacji kluczowych cech globalnych firm technologicznych i źródeł ich ekonomicznego sukcesu.Wymienione cele szczegółowe ściśle korespondują z układem pracy.SPIS TREŚCIWprowadzenieTeresa Pakulska, Małgorzata Poniatowska-JakschRozdział 1. Gospodarka cyfrowaWstęp1.1. Niejednoznaczność pojęcia gospodarki cyfrowej1.2. Przestrzeń, produkt, przedsiębiorstwo i ich miejsce w czwartej rewolucji przemysłowej1.3. Wirtualna rzeczywistość1.4. Rynek rozszerzonej rzeczywistości wirtualnejPodsumowanieBibliografiaTeresa PakulskaRozdział 2. Globalizacja w erze gospodarki cyfrowejWstęp2.1. Przyczyny procesu globalizacji - wczoraj a dziś2.2. Przejawy procesu cyfrowej globalizacji2.3. Wygrani i przegraniPodsumowanieBibliografiaMałgorzata BombolRozdział 3. Konsument bliższej i dalszej przyszłości a wyzwania dla firmWstęp3.1. W kierunku zrozumienia współczesnego konsumenta3.2. Trendy konsumenckie3.3. Konsument 3.0 i 4.0 oraz jego wpływ na działalność przedsiębiorstw3.4. Nowy model ścieżki zakupowej konsumentaPodsumowanieBibliografiaRoman SobieckiRozdział 4. Nowe oblicza przedsiębiorczościWstęp4.1. Ewolucja poglądów na temat roli przedsiębiorczości w ekonomii4.2. Rodzaje przedsiębiorczości ze względu na główną cechę jej przejawiania się4.3. Współczesne formy przejawiania się przedsiębiorczościPodsumowanieBibliografiaStanisław ŁobejkoRozdział 5. Przedsiębiorstwo inteligentne w erze cyfrowejWstęp5.1. Rozwój technologii5.2. Inteligencja ludzka vs. sztuczna inteligencja5.3. Cyfrowa transformacja przedsiębiorstwa5.4. Konkurencyjność inteligentnych przedsiębiorstwPodsumowanieBibliografiaMałgorzata Poniatowska-JakschRozdział 6. Globalne firmy technologiczneWstęp6.1. Globalne firmy technologiczne - definicja i klasyfikacja6.2. Przyspieszona internacjonalizacja firm technologicznych6.3. Przyczyny wysokiej dynamiki wzrostu6.4. Elastyczność kluczem do sukcesuPodsumowanieBibliografiaZakończenie

Kod wydawnictwa: 978-83-8030-332-4

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl