CONTROLLING W ERZE CYFROWEJ TRANSFORMACJI
AKADEMIA CONTROLLINGU
Wydawnictwo: AKADEMIA CONTROLLINGU
Cena: 75.90 zł
68.31 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-926335-5-6
50 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Celem zespołu wybitnych ekspertów, członków Think Tanku ICV jest systematyczne monitorowanie otoczenia controllingu w celu identyfikowania ważnych trendów. Think Tank ICV publikuje raporty "Dream Cars", dzięki którym może przyczynić się do wzmocnienia autorytetu ICV w środowisku finansistów i społeczności controllerów.
Grupy Eksperckie ICV przekształcają zidentyfikowane idee i pomysły w produkty, które mogą być wykorzystane w praktyce. Think Tank ICV zawsze zajmuje się bardzo istotnymi kwestiami, związanymi z innowacjami, aby przedstawić środowisku controllerów ważne, nowe pomysły.
W niniejszym raporcie jako temat główny przyjęto temat cyfrowych innowacji modeli biznesowych i rolę controllera.
Zaawansowana i kompleksowa digitalizacja może wywołać przełomowe zmiany w modelach biznesowych przedsiębiorstw. Szczególnie w ostatnich latach cyfrowe innowacje modeli biznesowych przedsiębiorstw, takich jak Amazon, Uber czy Mister Spex pokazały, że zasady konkurencji i struktury sektorów mogą się gruntownie zmienić w bardzo krótkim czasie. Cyfrowe innowacje modeli biznesowych są jednak ważne nie tylko dla start-upów czy prekursorów w dziedzinie technologii cyfrowych.
SPIS TREŚCI
Management summary
Wstęp
1 Controllerzy muszą uczestniczyć we wdrażaniu cyfrowych innowacji modeli
biznesowych!
2 Czym są cyfrowe innowacje w modelu biznesowym?
2.1 Elementy modelu biznesowego .
2.2 Sposób klasyfikacji cyfrowych innowacji modeli biznesowych
2.3 Czynniki decydujące o sukcesie innowacji w modelu biznesowym
3 Controllerzy jako partnerzy biznesowi w rozwoju/ i wdrażaniu cyfrowych innowacji modelu biznesowego
3.1 Strategia korporacyjna jest punktem wyjściowym
3.2 Etapy wprowadzania cyfrowych innowacji modelu biznesowego
3.3 Podsumowanie metod i narzędzi wdrażania nowych innowacji
3.4 Zadania i wymagania dla controllera
4 Przykłady zastosowania w praktyce korporacyjnej
4.1 Cyfrowe innowacje w modelu biznesowym Zalando
4.2 Cyfrowe innowacje w modelu biznesowym Daimler
4.3 Cyfrowe innowacje w modelu biznesowym KUKA
4.4 Cyfrowe innowacje w modelu biznesowym Deutsche Bahn
5 Podsumowanie: Opanuj do perfekcji sztukę transformacji cyfrowej z pomocą
controllerów
Rekomendowana literatura - artykuły VII
Rekomendowana literatura - książki VIII
Bibliografia
Kod wydawnictwa: 978-83-926335-5-6
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.