Dodano produkt do koszyka

Promocja

C++20 BIBLIOTEKA TECHNICZNA PROBLEMY I ROZWIĄZANIA

C++20 BIBLIOTEKA TECHNICZNA PROBLEMY I ROZWIĄZANIA

J.BURTON BROWNING, BRUCE SUTHERLAND

Wydawnictwo: APN PROMISE

Cena: 98.70 zł 88.83 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-7541-434-9

636 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020

Odkryj najnowsze ważne funkcjonalności języka C++20, wútym moduły, koncepcje, operatory spaceship iúinteligentne wskaźniki. Książka taúmoże stać się podręczną "książką kucharską" programisty, obejmującą zarówno zasadniczy standard języka C++, jak iúniektóre zúszablonów kodu dostępnych wústandardowej bibliotece szablonów (STL).
Książka zawiera omówienie zagadnień dotyczących liczb, ciągów, daty iúczasu, klas, wyjątków, strumieni, przepływów, wskaźników iújeszcze więcej. Ponadto znajdziesz tuúprzykłady kodu, szablony algorytmów C++, przetwarzanie równoległe, wielowątkowość iúprocesy numeryczne. Jest tuúrównież kod programowania dla grafiki 3D. Dostępne jest również całe bogactwo szablonów STL dla obiektów funkcji, adapterów, alokatorów iúrozszerzeń.
Toúniezbędne, nowoczesne źródło informacji, które będzie pomocne wúkażdym projekcie wykorzystującym język programowania C++.
Naucz się:
* Co nowego wújęzyku C++20
* Pisać moduły
* Przetwarzać teksty, liczby iúklasy
* Używać kontenerów iúalgorytmów dostępnych wúbibliotece standardowej
* Radzić sobie zúszablonami, pamięcią, współbieżnością, sieciami, skryptami iújeszcze więcej
* Tworzyć kod dla grafiki 3D

SPIS TREŚCI

O autorach
O recenzencie technicznym
Wprowadzenie
Rozdział 1. Początki C++
Przepis 1-1. Znajdowanie edytora tekstu
Przepis 1-2. Instalowanie Clang w Ubuntu
Przepis 1-3. Instalowanie Clang w Windows
Przepis 1 -4. Instalowanie Clang w OS X
Przepis 1-5. Kompilowanie pierwszego programu C++
Przepis 1 -6. Debugowanie programów C++ przy użyciu GDB w środowisku
Cygwin lub Linux
Przepis 1 -7. Debugowanie programów C++ w OS X
Przepis 1-8. Przełączanie trybów kompilacji C++
Przepis 1-9. Budowanie z użyciem biblioteki Boost
Przepis 1-10. Instalowanie Microsoft Visual Studio
Rozdział 2. Nowoczesny C++
Przepis 2-1. Inicjowanie zmiennych
Przepis 2-2. Inicjowanie obiektów przy użyciu list inicjalizacyjnych
Przepis 2-3. Używanie dedukowania typu
Przepis 2-4. Używanie auto w funkcjach
Przepis 2-5. Używanie stałych czasu kompilacji
Przepis 2-6. Używanie wyrażeń lambda
Przepis 2-7. Praca z czasem
Przepis 2-8. Istota referencji poprzez l-wartość i r-wartość
Przepis 2-9. Używanie zarządzanych wskaźników
Rozdział 3. Praca z tekstem
Przepis 3-1. Reprezentowanie ciągów przy użyciu literałów
Przepis 3-2. Lokalizowanie tekstu widocznego dla użytkownika
Przepis 3-3. Wczytywanie ciągów znaków z pliku
Przepis 3-4. Wczytywanie danych z pliku XML
Przepis 3-5. Wstawianie danych czasu wykonania do ciągów
Rozdział 4. Praca z liczbami
Przepis 4-1. Korzystanie z typów całkowitoliczbowych w C++
Przepis 4-2. Podejmowanie decyzji za pomocą operatorów relacji
Przepis 4-3. Łączenie decyzji za pomocą operatorów logicznych
Przepis 4-4. Posługiwanie się wartościami szesnastkowymi
Przepis 4-5. Manipulowanie bitami przy użyciu operatorów binarnych
Przepis 4-6. "Spaceship", czyli trójdrożny operator porównania
Rozdział 5. Klasy
Przepis 5-1. Definiowanie klasy
Przepis 5-2. Dodawanie danych do klasy
Przepis 5-3. Dodawanie metod
Przepis 5-4. Korzystanie z modyfikatorów dostępu
Przepis 5-5. Inicjalizowanie zmiennych członkowskich klasy
Przepis 5-6. Czyszczenie klas
Przepis 5-7. Kopiowanie klas
Przepis 5-8. Optymalizowanie kodu przy użyciu semantyki przenoszenia
Przepis 5-9. Implementowanie funkcji wirtualnych
Rozdział 6. Dziedziczenie
Przepis 6-1. Dziedziczenie z klasy
Przepis 6-2. Kontrolowanie dostępu do członkowskich zmiennych i metod
w klasach potomnych
Przepis 6-3. Ukrywanie metod w klasach potomnych
Przepis 6-4. Używanie polimorficznych klas bazowych
Przepis 6-5. Powstrzymywanie przesłaniania metod
Przepis 6-6. Tworzenie interfejsów
Przepis 6-7. Dziedziczenie wielokrotne
Rozdział 7. Kontenery STL
Przepis 7-1. Przechowywanie ustalonej liczby obiektów
Przepis 7-2. Przechowywanie rosnącej liczby obiektów
Przepis 7-3. Przechowywanie zbioru elementów, które są stale modyfikowane
Przepis 7-4. Przechowywanie posortowanych obiektów w kontenerze
umożliwiającym szybkie wyszukiwanie
Przepis 7-5. Przechowywanie nieuporządkowanych elementów
w kontenerze zapewniającym bardzo szybkie wyszukiwanie
Przepis 7-6. Używanie desygnowanej inicjalizacji w C++20
Rozdział 8. Algorytmy STL
Przepis 8-1. Używanie iteratora do definiowania sekwencji wewnątrz kontenera
Przepis 8-2. Wywoływanie funkcji dla każdego elementu kontenera
Przepis 8-3. Wyszukiwanie maksymalnej i minimalnej wartości w kontenerze
Przepis 8-4. Zliczanie wystąpień wartości w sekwencji
Przepis 8-5. Wyszukiwanie wartości w sekwencji
Przepis 8-6. Sortowanie elementów w sekwencji
Przepis 8-7. Wyszukiwanie wartości w zbiorze
Rozdział 9. Szablony
Przepis 9-1. Tworzenie szablonu funkcji
Przepis 9-2. Częściowe konkretyzowanie szablonu
Przepis 9-3. Tworzenie szablonów klas
Przepis 9-4. Tworzenie singletonów
Przepis 9-5. Obliczanie wartości podczas kompilacji
Przepis 9-6. Koncepty w C++20
Rozdział 10. Pamięć
Przepis 10-1. Używanie pamięci statycznej
Przepis 10-2. Używanie pamięci stosu
Przepis 10-3. Używanie pamięci sterty
Przepis 10-4. Używanie automatycznej pamięci współdzielonej
Przepis 10-5. Tworzenie obiektów dynamicznych pojedynczego wystąpienia
Przepis 10-6. Tworzenie inteligentnych wskaźników
Przepis 10-7. Debugowanie problemów pamięciowych poprzez
przeciążanie metod new i delete
Przepis 10-8. Obliczanie wpływu zmian kodu na wydajność
Przepis 10-9. Poznawanie wpływu wyboru rodzaju pamięci na wydajność
Przepis 10-10. Redukowanie pofragmentowania pamięci
Rozdział 11. Współbieżność
Przepis 11-1. Używanie wątków do wykonywania równoległych zadań
Przepis 11-2. Tworzenie zmiennych o zakresie wątku
Przepis 11-3. Uzyskiwanie dostępu do współdzielonych obiektów przy
użyciu wzajemnego wykluczania
Przepis 11 -4. Tworzenie wątków oczekujących na zdarzenia
Przepis 11 -5. Pobieranie wyników z wątku
Przepis 11-6. Synchronizowanie kolejkowanych komunikatów pomiędzy wątkami.
Rozdział 12. Praca z siecią
Przepis 12-1. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w OS X
Przepis 12-2. Tworzenie aplikacji Berkeley Sockets w Eclipse na Ubuntu
Przepis 12-3. Tworzenie w Visual Studio aplikacji Winsock 2 dla systemu Windows
Przepis 12-4. Tworzenie połączenia gniazd pomiędzy dwoma programami
Przepis 12-5. Tworzenie protokołu sieciowego dla łączności pomiędzy
dwoma programami
Rozdział 13. Skryptowanie
Przepis 13-1. Uruchamianie poleceń Lua w Visual Studio C++
Przepis 13-2. Tworzenie projektu biblioteki Lua w Eclipse
Przepis 13-3. Tworzenie projektu Lua w Xcode
Przepis 13-4. Posługiwanie się językiem programowania Lua
Przepis 13-5. Calling Lua Functions from C++
Przepis 13-6. Wywoływanie funkcji języka C z poziomu Lua
Przepis 13-7. Tworzenie asynchronicznych funkcji Lua
Rozdział 14. Programowanie grafiki 3D
Przepis 14-1. Wprowadzenie do GLFW
Przepis 14-2. Renderowanie trójkąta
Przepis 14-3. Tworzenie teksturowanego czworokąta
Przepis 14-4. Ładowanie geometrii z pliku
Przepis 14-5. Korzystanie z modułów C++20
Indeks

 

Kod wydawnictwa: 978-83-7541-434-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl