Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
BIZNES MIĘDZYNARODOWY WE WSPÓLNOCIE GOSPODARCZEJ ASEAN. WYBRANE ASPEKTY
red. SEBASTIAN BOBOWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
Cena: 35.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-68394-19-1
stron: 113
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2025
Celem książki jest scharakteryzowanie regionu Azji Południowo-Wschodniej jako przestrzeni dla aktywności biznesu międzynarodowego. Tezą monografii jest twierdzenie, że region ten to przestrzeń ogromnych możliwości, a jednocześnie wyzwań dla podmiotów biznesu międzynarodowego. Praca składa się z pięciu rozdziałów merytorycznych, podejmujących zagadnienia w dziedzinie handlu międzynarodowego, finansów międzynarodowych oraz marketingu międzynarodowego. Książka wypełnia lukę badawczą w literaturze krajowej i światowej w odniesieniu do uwarunkowań funkcjonowania biznesu międzynarodowego w dziesięciu krajach regionu Azji Południowo-Wschodniej po implementacji AEC, z uwzględnieniem najważniejszych obecnie wyzwań w dziedzinie handlu, finansów i marketingu międzynarodowego.
SPIS TREŚCI
Wstęp (Sebastian Bobowski)
1. Wspólnota Gospodarcza ASEAN a regionalne procesy integracyjne i ich wpływ na środowisko biznesu międzynarodowego (Sebastian Bobowski) 9
1.1. Wprowadzenie
1.2. Regionalna integracja gospodarcza a biznes międzynarodowy – przegląd literatury
1.3. Ramy instytucjonalno-prawne Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
1.4. Kraje Wspólnoty Gospodarczej ASEAN w międzynarodowych rankingach konkurencyjności
1.5. Podsumowanie
Bibliografia
2. Korporacje transnarodowe w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN (Marcin Majewski)
2.1. Wprowadzenie
2.2. Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym – przegląd literatury.
2.3. Korporacje transnarodowe wywodzące się z krajów Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
2.4. Innowacyjność regionu Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
2.5. Studium przypadku wybranych branż w regionie Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
2.6. Podsumowanie
Bibliografia
3. Przepływy inwestycyjne i handlowe w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN (Julia Majewska)
3.1. Wprowadzenie
3.2. Międzynarodowe przepływy inwestycyjne i handlowe – przegląd literatury
3.3. Przepływy inwestycyjne w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
3.4. Przepływy handlowe w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
3.5. Podsumowanie
Bibliografia
4. Polityka kursowa i stabilność walut krajów Wspólnoty Gospodarczej ASEAN (Wawrzyniec Michalczyk)
4.1. Wprowadzenie
4.2. Stabilność kursów walutowych a biznes międzynarodowy – przegląd literatury
4.3. Polityka kursowa krajów Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
4.4. Zmienność kursów walut krajów Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
4.5. Współzależności między kursami walut krajów Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
4.6. Podsumowanie
Bibliografia
5. Otoczenie kulturowe biznesu w krajach Wspólnoty Gospodarczej ASEAN (Aleksandra Kuźmińska-Haberla)
5.1. Wprowadzenie
5.2. Kultura, jej elementy, główne orientacje kulturowe a biznes międzynarodowy – przegląd literatury
5.3. Jedność w różnorodności
5.4. Kraje Wspólnoty Gospodarczej ASEAN w świetle wybranych wymiarów kulturowych
5.5. Znaczenie kultury w działaniach marketingowych w regionie Wspólnoty Gospodarczej ASEAN
5.6. Podsumowanie
Bibliografia
Zakończenie
Spis rysunków
Spis tabel
Kod wydawnictwa: 978-83-68394-19-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.









