AMERYKAŃSKIE WYBORY PREZYDENCKIE W ERZE POSTPRAWDY AKTORZY STRATEGIE KONTEKSTY
red.nauk.MAŁGORZATA MOLĘDA-ZDZIECH, red.nauk.JAN MISIUNA, red.nauk.SABINA ŁUBIARZ
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Cena: 60.00 zł
54.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8030-212-9
302 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Celem książki jest podsumowanie amerykańskiej prezydenckiej kampanii wyborczej z 2016 roku. Jej efektem było wyniesienie do władzy politycznego outsidera i celebryty Donalda J. Trumpa. Publikacja stanowi przestrzeń krytycznej refleksji nie tylko nad kampanią wyborczą, jej przebiegiem i charakterem, ale również nad samymi wyborami oraz ich tłem społecznym, politycznym i ekonomicznym.Autorki i autorzy zawartych w tomie tekstów reprezentują szeroko rozumiane nauki społeczne (stosunki międzynarodowe, międzynarodowe stosunki gospodarcze, politologię, dziennikarstwo, nauki o mediach), humanistyczne (m.in. antropologię) oraz prawne. Wywodzą się z najważniejszych polskich ośrodków naukowych. W prezentowanej książce analizują amerykańskie wybory w kontekstach międzynarodowym i wewnętrznym, uwzględniając również strategie, oraz metody i techniki komunikowania politycznego.Zebranie wszechstronnej grupy autorów z wielu ośrodków było możliwe za sprawą konferencji zorganizowanej przez pracowników i doktorantów Katedry Studiów Politycznych i Instytutu Studiów Międzynarodowych Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH. Konferencja odbyła się z okazji 100 dni od zaprzysiężenia Donalda J. Trumpa na 45. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
Jan Misiuna, Małgorzata Molęda-Zdziech, Sabina ŁubiarzAmerykańskie wybory w erze postprawdyCZĘŚĆ IKONTEKST MIĘDZYNARODOWY WYBORÓWKatarzyna ŻukrowskaRynek USA: pierwsze reakcje na wynik wyborów prezydenckich i realizacjahaseł gospodarczych z kampanii wyborczejTomasz SorokaRelacje gospodarcze Kanady z USA w obliczu prezydentury Donalda TrumpaJoanna Modrzejewska-LeśniewskaAfganistan w kampanii prezydenckiej i w pierwszych miesiącach urzędowania prezydenta Donalda TrumpaCZĘŚĆ IIKONTEKST WEWNĘTRZNY WYBORÓWWojciech BielKolorado czy Ohio? Dylematy kampanijne demokratów w kontekście rezultatu wyborów w 2016 rokuAdam DrosikEarly voting w amerykańskich kampaniach prezydenckichPaweł JankowskiOsobliwości systemu wyborczego USA na przykładzie wyborów prezydenckichJakub PotulskiZwycięstwo wyborcze Donalda Trumpa jako przykład drugiej fali kontrmobilizacjiJan MisiunaDonald Trump i pieniądze w prezydenckiej kampanii wyborczej 2016 rokuCZĘŚĆ IIIKOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: AKTORZY, STRATEGIE, TECHNIKISabina Łubiarz, Małgorzata Molęda-ZdziechMediatyzacja kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych - przegląd metod i technikMaciej KietlińskiTelewizyjne debaty prezydenckie jako decydujące w kampaniach wyborczych:Kennedy vs. Nixon oraz Trump vs. ClintonŁukasz PrzybyszEfekt America first: kampania Every Second Counts jako echo polityki Donalda TrumpaBartosz PietrzykMake America great again! Twitter w rękach Donalda Trumpa - narracje i kontekstyMonika Kaczmarek-ŚliwińskaAspekty public relations w strategiach wyborczych kandydatów na urząd prezydenta USA w 2016 rokuZAMIAST PODSUMOWANIATomasz Goban-KlasSuperman autopromocji - od dewelopera do fotela prezydenta USAKolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH - pół wieku tradycji
Kod wydawnictwa: 978-83-8030-212-9
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.