Dodano produkt do koszyka

Promocja

AGREGOWANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

AGREGOWANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

ANDRZEJ CZERNIAK

Wydawnictwo: PRESSCOM

Cena: 99.00 zł 89.10 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-66248-05-2

311 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019

Kiedy warto agregować zamówienia, a kiedy nie? Czym różnią się poszczególne instrumenty prawne, za pomocą których zamawiający dokonuje agregacji zamówień? W jaki sposób ich łączenie wpływa na konkurencyjność w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego?Pierwsza publikacja na rynku kompleksowo opisująca kwestie agregowania zamówień w polskim systemie prawnym - od momentu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia, poprzez wybór najlepszej techniki łączenia poszczególnych zakupów w ramach jednego postępowania, aż po ich realizację.Sięgając po tę pozycję czytelnik otrzyma niezbędną wiedzę o dostępnych instytucjach prawnych umożliwiających łączenie poszczególnych zamówień oraz o mechanizmach przeciwdziałających nadmiernej agregacji. Autor szczegółowo omawia m.in.:umowę ramowądynamiczny system zakupów,scentralizowane działania zakupowe,wspólne przeprowadzanie i udzielanie zamówień.Ponadto analizuje aktualne orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz wyroki sądów krajowych.

SPIS TREŚCI

Wykaz skrótów

Wstęp

Rozdział 1Przyczyny i cele agregowania zamówień publicznych oraz jego skutki dla konkurencji na rynku zamówień publicznych i dostępu do tego rynku dla MŚP1.1. Uwagi ogólne1.2. Przyczyny oraz cele agregowania zamówień publicznych w Polsce i w Unii Europejskiej1.3. Stosowanie instytucji agregowania zamówień publicznych w Unii Europejskiej1.4. Wpływ agregowania zamówień publicznych na konkurencję w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego1.5. Dostęp do rynku zamówień publicznych dla MŚP1.6. Uwagi końcowe

Rozdział 2Umowy ramowe2.1. Uwagi ogólne2.2. Umowy ramowe w prawie UE przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej2.3. Umowy ramowe w nowej dyrektywie klasycznej2.4. Umowy ramowe w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.2.5. Umowa ramowa po nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.2.5.1. Uwagi ogólne2.5.2. Zakaz naruszania uczciwej konkurencji a zawieranie umów ramowych2.5.3. Postępowanie w sprawie zawarcia umowy ramowej oraz udzielenie zamówienia na jej podstawie2.5.4. Zmiana umowy ramowej w trybie art. 144 pzp2.6. Uwagi końcowe

Rozdział 3Dynamiczny system zakupów3.1. Uwagi ogólne3.2. Dynamiczny system zakupów w prawie Unii Europejskiej przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej3.3. Dynamiczny system zakupów w nowej dyrektywie klasycznej3.4. Dynamiczny system zakupów w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.3.5. Dynamiczny system zakupów w pzp3.5.1. Uwagi ogólne3.5.2. Przeprowadzenie postępowania przy zastosowaniu dynamicznego systemu zakupów3.6. Uwagi końcowe

Rozdział 4Centralny zamawiający4.1. Uwagi ogólne4.2. Centralna jednostka zakupująca w prawie UE przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej4.3. Scentralizowane działania zakupowe i centralne jednostki zakupujące w nowej dyrektywie klasycznej4.4. Centralny zamawiający w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.4.5. Zamówienia scentralizowane w ustawie Prawo zamówień publicznych4.5.1. Uwagi ogólne4.5.2. Centralny zamawiający - definicja i zadania ustawowe4.5.3. Centrum Obsługi Administracji Rządowej jako przykład działania centralnego zamawiającego w praktyce4.5.4. Centralny zamawiający w samorządzie terytorialnym4.5.5. Centralny zamawiający posiadający siedzibę w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej4.6. Uwagi końcoweRozdział 5Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia5.1. Uwagi ogólne5.2. Wspólne udzielanie zamówień transgranicznych w nowej dyrektywie klasycznej5.3. Utworzenie wspólnego podmiotu przez zamawiających w zamówieniach transgranicznych5.4. Okazjonalne wspólne udzielanie zamówień5.5. Wspólne udzielanie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.5.6. Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego w ustawie Prawo zamówień publicznych5.6.1. Uwagi ogólne5.6.2. Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego przez zamawiających krajowych5.6.3. Współdziałanie zamawiających z różnych państw członkowskich UE5.6.4. Utworzenie wspólnego podmiotu z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE5.7. Uwagi końcoweRozdział 6Mechanizmy przeciwdziałania nadmiernej agregacji6.1. Uwagi ogólne6.2. Podział zamówienia na części jako instrument służący zwiększaniu dostępu do rynku zamówień publicznych dla MŚP6.3. Ustawowe ograniczenia dotyczące okresu trwania umów6.4. Zakaz łączenia zamówień publicznych6.5. Uwagi końcoweZakończenieLiteraturaAkty prawneOrzecznictwo

Kod wydawnictwa: 978-83-66248-05-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl