Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ZNACZENIE SOCIAL MEDIA MARKETINGU W BRANŻY FILMOWEJ

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

ZNACZENIE SOCIAL MEDIA MARKETINGU W BRANŻY FILMOWEJ

MILENA LE VIET-BŁASZCZYK

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 59.00 zł 50.15 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8331-573-7

stron: 196

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2024

 

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office. 

SPIS TREŚCI

Wstęp 

1. Rola mediów społecznościowych w działaniach marketingowych organizacji 
1.1. Ewolucja marketingu i jego rola w zarządzaniu 
1.2. Wpływ nowoczesnych technologii cyfrowych na rozwój marketingu 
1.3. Media i kanały cyfrowe w działaniach marketingowych organizacji 
1.4. Znaczenie i korzyści wykorzystania social media marketingu 
1.5. Rola i sposób pomiaru rezultatów social media marketingu 

2. Branża filmowa – specyfika wykorzystania podejścia marketingowego i mediów społecznościowych 
2.1. Znaczenie sztuk audiowizualnych na rynku kultury 
2.2. Marketing kultury 
2.3. Zakres implementacji nowoczesnych rozwiązań w sferze marketingu kultury 
2.4. Kinematografia i jej miejsce na rynku kultury w Polsce i na świecie 
2.5. Branża filmowa w Polsce i za granicą – specyfika działań marketingowych 
2.6. Social media w branży filmowej w Polsce na tle praktyk rynków zagranicznych 

3. Wpływ social media marketingu na przychody produkcji filmowych 
3.1. Metodyka badań 
3.2. Jakość działań z obszaru social media marketingu 
3.3. Ocena zależności działań social media marketingowych i przychodów produkcji filmowych 
3.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w polskiej branży filmowej 
3.5. Wnioski końcowe, wskazania aplikacyjne i kierunki przyszłych badań 

Zakończenie 
Bibliografia 
Spis tabel 
Spis rysunków 
Spis wykresów 
Załącznik. Wykaz ekspertów

Kod wydawnictwa: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.