Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
ZNACZENIE SOCIAL MEDIA MARKETINGU W BRANŻY FILMOWEJ
MILENA LE VIET-BŁASZCZYK
Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Cena: 59.00 zł
50.15 zł brutto
- Paczkomaty InPost 16.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8331-573-7
stron: 196
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2024
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.
SPIS TREŚCI
Wstęp
1. Rola mediów społecznościowych w działaniach marketingowych organizacji
1.1. Ewolucja marketingu i jego rola w zarządzaniu
1.2. Wpływ nowoczesnych technologii cyfrowych na rozwój marketingu
1.3. Media i kanały cyfrowe w działaniach marketingowych organizacji
1.4. Znaczenie i korzyści wykorzystania social media marketingu
1.5. Rola i sposób pomiaru rezultatów social media marketingu
2. Branża filmowa – specyfika wykorzystania podejścia marketingowego i mediów społecznościowych
2.1. Znaczenie sztuk audiowizualnych na rynku kultury
2.2. Marketing kultury
2.3. Zakres implementacji nowoczesnych rozwiązań w sferze marketingu kultury
2.4. Kinematografia i jej miejsce na rynku kultury w Polsce i na świecie
2.5. Branża filmowa w Polsce i za granicą – specyfika działań marketingowych
2.6. Social media w branży filmowej w Polsce na tle praktyk rynków zagranicznych
3. Wpływ social media marketingu na przychody produkcji filmowych
3.1. Metodyka badań
3.2. Jakość działań z obszaru social media marketingu
3.3. Ocena zależności działań social media marketingowych i przychodów produkcji filmowych
3.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w polskiej branży filmowej
3.5. Wnioski końcowe, wskazania aplikacyjne i kierunki przyszłych badań
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załącznik. Wykaz ekspertów
Kod wydawnictwa: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.