Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZMIANY KONSUMPCJI A KREOWANIE INNOWACJI

ZMIANY KONSUMPCJI A KREOWANIE INNOWACJI

ANNA GARDOCKA-JAŁOWIEC

Wydawnictwo: UNIWERSYTET W BIAŁYMSTOKU

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7431-460-2
 
407 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
 

Przesłanką podjęcia wskazanej tematyki pracy jest niezmienna aktualność problematyki konsumpcji zarówno na płaszczyźnie nauki, jak i praktyki. Badania konsumpcji w zakresie jej miejsca w życiu gospodarczym i społecznym przeszły długą drogę, tj. od podejścia do niej jako tylko i wyłącznie użytkowania dóbr i usług, traktowania jako biernego efektu rozwoju gospodarczego, do uznania jej za aktywny, integralny czynnik procesu gospodarowania, szczególnego rodzaju działalność gospodarczą.Dotychczas przeprowadzone (w oparciu o różne źródła informacji, które nieustannie poszerzają się) badania konsumpcji wyraźnie wskazują, że jest to kategoria dynamiczna, wymagająca systematycznych analiz, których cechą powinno być podejście interdyscyplinarne.Ze Wstępu

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1KONSUMPCJA I KREOWANIE INNOWACJI - UJĘCIE TEORETYCZNE1.1. Ewolucja podejścia do konsumpcji1.2. Ewolucja podejścia do kreowania innowacji1.3. Źródła i przeszkody kreowania innowacji1.4. Rola konsumpcji w kreowaniu innowacji

Rozdział 2ZMIANY KONSUMPCJI - ISTOTA, DETERMINANTY2.1. Zakres badań i źródła wiedzy o konsumpcji2.2. Racjonalność konsumpcji - istota, kryteria oceny2.3. Potrzeby konsumpcyjne2.3.1. Hierarchizacja potrzeb - ujęcie retrospektywne2.3.2. Morfogeneza struktury potrzeb2.4. Środki konsumpcji - asymetria, alokacja2.5. Determinanty zmian konsumpcji

Rozdział 3MAKROUWARUNKOWANIA ZMIAN KONSUMPCJI3.1. Procesy demograficzne3.2. Procesy globalizacji3.3. Postęp techniczny3.4. Nierówności rozkładu dochodów ludności

Rozdział 4ASYMETRIA FINANSOWYCH ŚRODKÓW KONSUMPCJI A KREOWANIE INNOWACJI4.1. Istota asymetrii finansowych środków konsumpcji4.2. Diagnoza zmian asymetrii finansowych środków konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych4.2.1. Zmiany w strukturze finansowych środków konsumpcji ze źródeł wewnętrznych4.2.2. Zmiany w strukturze finansowych środków konsumpcji ze źródeł zewnętrznych4.3. Ocena asymetrii finansowych środków konsumpcji w kontekście kreowania innowacji w długim okresie

Rozdział 5ALOKACJA FINANSOWYCH ŚRODKÓW KONSUMPCJI A KREOWANIE INNOWACJI5.1. Alokacja finansowych środków konsumpcji w aspekcie faz cyklu życia5.2. Diagnoza zmian poziomu i struktury zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych w polskich gospodarstwach domowych5.2.1. Zmiany w poziomie wydatków podstawowych5.2.2. Zmiany w poziomie wydatków swobodnego wyboru5.2.3. Subiektywna ocena poziomu i struktury zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych5.3. Ocena alokacji finansowych środków konsumpcji w kontekściekreowania innowacji

Rozdział 6STRUKTURA I ALOKACJA CZASU A KREOWANIE INNOWACJI6.1. Czas jako niennansowy środek konsumpcji6.2. Zmiany w strukturze czasu6.3. Alokacja czasu wolnego a kreowanie innowacji

Zakończenie

Aneks

BibliografiaIndeks nazwisk

Spis rysunkówSpis tabel

Abstract

Table of Contents

Kod wydawnictwa: 978-83-7431-460-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl