Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZŁE DECYZJE ZAKUPOWE. BŁĘDY, KTÓRE MOGĄ KOSZTOWAĆ TWOJĄ FIRMĘ MILIONY

ZŁE DECYZJE ZAKUPOWE. BŁĘDY, KTÓRE MOGĄ KOSZTOWAĆ TWOJĄ FIRMĘ MILIONY

PETER SMITH

Wydawnictwo: MT BIZNES

Cena: 49.90 zł 39.42 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-8231-068-9
 
371 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
 

Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces: zaprojektowali specjalny mechanizm, który pompuje tusz do stalówki w środowisku pozbawionym grawitacji. "To naprawdę sprytne - mówi Rosjanin. - Rzeczywiście świetnie to obmyśliliście. My po prostu używamy ołówków". O tym właśnie jest ta książka - o marnotrawieniu pieniędzy na gigantyczną skalę na bezsensowne projekty. Żaden kraj, żadna organizacja, żadna firma nie są wolne od takich nieudanych inwestycji. Praktyki i procesy związane ze złymi decyzjami zakupowymi widać zarówno wtedy, gdy w KFC - ku przerażeniu klientów firmy - zabraknie mięsa z kurczaków albo gdy firma taka jak Skanska wypłaca olbrzymie kwoty oszustom na podstawie złych faktur, jak i wtedy, kiedy władze Kenii wydają 35 milionów dolarów na kilkanaście kilometrów ogrodzenia z siatki. Peter Smith, specjalista mający za sobą 35-letnie doświadczenie w zakresie zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, stworzył wciągającą opowieść o największych błędach oraz oszustwach związanych z zakupami dóbr i usług, które przydarzyły się zarówno nowicjuszom, jak i ekspertom z całego świata. Zebrał w niej ważne lekcje na temat tego, jak nie zarządzać firmą, a także praktyczne wskazówki, jak uniknąć kompromitujących błędów, zminimalizować straty i podejmować dobre strategiczne decyzje.

SPIS TREŚCI

O autorze

Podziękowania

Wprowadzenie

Część pierwsza. Błędy
Rozdział 1. Zgodnie ze specyfikacją
Rozdział 2. Znajomość rynku
Rozdział 3. Wybór dostawców
Rozdział 4. Zbytnie uzależnienie nie popłaca
Rozdział 5. Jak negocjować
Rozdział 6. Odziaływanie na dostawcę
Rozdział 7. Jak nie wyjść na głupka
(zwłaszcza gdy jest się politykiem)
Rozdział 8. Nikomu nie ufać
(a już z pewnością nie dostawcom)
Rozdział 9. Zmiany
Rozdział 10. Gdzie tu ryzyko?
Rozdział li. Blaski zarządzania umowami

Część druga. Oszustwa i korupcja
Rozdział 12. Ogólne rozważania o oszustwach
Rozdział 13. Od kogo tak naprawdę to kupujemy?
Rozdział 14. Selektywny wybór kontrahentów
Rozdział 15. Co tak naprawdę kupuję?
Rozdział 16. Wydawanie nieswoich pieniędzy
Rozdział 17. Za co tak naprawdę płacę?
Rozdział 18. Przekręty w polityce
Rozdział 19. Jak zapobiegać oszustwom?

Część trzecia. Jak unikać wpadek
Rozdział 20. Zasady dobrego kupowania

Bibliografia

Kod wydawnictwa: 978-83-8231-068-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl