ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM 2
red.PAULINA CZARNEK-WNUK, red.ZOFIA NACEWSKA
Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Cena: 42.90 zł
38.61 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 978-83-8331-218-7
132 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania "producentów kontekstu", by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.
Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta
Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.
Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
SPIS TREŚCI
Wstęp
Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19
(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)
Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19
(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)
Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie
(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)
Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej
(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)
"Kabotyn z obwarzankiem", czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność
(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)
O związkach tańca z propagandą - przypadek Siergieja Połunina
(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)
Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite
(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)
Kod wydawnictwa: 978-83-8331-218-7
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.