Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM 2

ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM 2

red.PAULINA CZARNEK-WNUK, red.ZOFIA NACEWSKA

Wydawnictwo: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

Cena: 42.90 zł 38.61 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8331-218-7

132 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2023

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania "producentów kontekstu", by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta

Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

SPIS TREŚCI

Wstęp

Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19
(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)

Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19
(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)

Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie
(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)

Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej
(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)

"Kabotyn z obwarzankiem", czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność
(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)

O związkach tańca z propagandą - przypadek Siergieja Połunina
(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)

Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite
(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)

Kod wydawnictwa: 978-83-8331-218-7

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl