Dodano produkt do koszyka

Promocja

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W FIRMIE SZKOLENIOWEJ

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W FIRMIE SZKOLENIOWEJ

JACEK WOŹNIAK

Wydawnictwo: OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA

Cena: 24.10 zł 21.69 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 83-88629-18-2
109 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2006
 

Zarządzanie wiedzą jest wyraźnym trendem w dialogu toczącym się współcześnie w ramach nauk o zarządzaniu, który zaoowocował już twierdzeniami o "kopernikańskim przewrocie", odpowiadającym powstaniu zarządzania naukowego Taylora. Tak jak Taylor skodyfikował myślenie o zarządzaniu pracą fizyczną, tak zarządzanie wiedzą miałoby kodyfikować myślenie o zarządzaniu pracą umysłową. Nawet jeśli stanowi ono rzeczywiście krok w tym kierunku, to zdaniem autora poniższego opracowania do przewrotu na miarę taylorowską jest jeszcze daleko. Książka, którą czytelnik ma w ręce, wyrasta z przekonania, że bez szczegółowych analiz opartych na doświadczeniu konkretnej działalności operacyjnej, dyskusja o zarządzaniu wiedzą jest zbyt ogólna, aby tworzyć produktywne kroki w kierunku faktycznego przewrotu.

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1: Wprowadzenie do zarządzania wiedząGłówne problemy zarządzania wiedzą jako dyscyplinyw myśleniu o zarządzaniuCzym jest wiedza z perspektywy tej książkiIstota danych, informacji i wiedzyArchiwum wiedzy firmy szkoleniowejWiedza a kapitał intelektualny firmyProcesy zarządzania wiedząRozdział 2: Usługa konsultingowa i jej specyfikaRynek usług konsultingowychDefiniowanie usług i jakości usług konsultingowychMetody zmniejszenia ryzyka nietrafnego wyboru,czyli racjonalna heurystyka klienta i jej konsekwencjedla zarządzania wiedzą w firmach konsultingowychSystem wiedzy w firmie konsultingowejSpecyfika systemu wiedzy opisanego dla firm konsultingowychRozdział 3: O mechanizmach stabilizacji wiedzy w firmie szkoleniowejSpecyfika usługi szkoleniowej na tle rynku konsultingowegoElementy systemu wiedzy w firmie szkoleniowejProgram szkoleniaProgram szkolenia - zapis programu planowanegoStabilizacja wiedzy i doświadczenia z projektu"pilotażowego" poprzez program zrealizowanyStabilizacja dojrzałych doświadczeń szkoleniowych poprzez program zestandaryzowanyĆwiczeniaDoświadczenie osobisteMechanizmy przechowywania oraz modyfikacji wiedzyi doświadczenia zdobytegoPodsumowanieRozdział 4: Organizacyjne czynniki umożliwiające innowację w firmie szkoleniowejInnowacja szkoleniowaOpis przypadkuOpis firmyŹródła i tło projektuAktorzy w firmie szkoleniowej budującej innowacyjny programMechanizmy organizacyjne umożliwiające innowacjęPodsumowanieRozdział 5: O zarządzaniu efektywną sprzedażą wiedzy w firmie szkoleniowejDwa zadania zarządzania wiedząTworzenie produktów rynkowych poprzez sprzedaż klientomdostępu do własnej bazy wiedzySprzedaż zawartości bazy wiedzy w firmie szkoleniowejDylematy zarządzających sprzedażą dostępu do bazy wiedzyw firmie szkoleniowejZakończenieLiteratura

Kod wydawnictwa: 83-88629-18-2

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl