ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W FIRMIE SZKOLENIOWEJ
JACEK WOŹNIAK
Wydawnictwo: OLSZTYŃSKA WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Cena: 24.10 zł
21.69 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-88629-18-2 109 stron format: B5 oprawa: miękka Rok wydania: 2006 |
Zarządzanie wiedzą jest wyraźnym trendem w dialogu toczącym się współcześnie w ramach nauk o zarządzaniu, który zaoowocował już twierdzeniami o "kopernikańskim przewrocie", odpowiadającym powstaniu zarządzania naukowego Taylora. Tak jak Taylor skodyfikował myślenie o zarządzaniu pracą fizyczną, tak zarządzanie wiedzą miałoby kodyfikować myślenie o zarządzaniu pracą umysłową. Nawet jeśli stanowi ono rzeczywiście krok w tym kierunku, to zdaniem autora poniższego opracowania do przewrotu na miarę taylorowską jest jeszcze daleko. Książka, którą czytelnik ma w ręce, wyrasta z przekonania, że bez szczegółowych analiz opartych na doświadczeniu konkretnej działalności operacyjnej, dyskusja o zarządzaniu wiedzą jest zbyt ogólna, aby tworzyć produktywne kroki w kierunku faktycznego przewrotu.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1: Wprowadzenie do zarządzania wiedząGłówne problemy zarządzania wiedzą jako dyscyplinyw myśleniu o zarządzaniuCzym jest wiedza z perspektywy tej książkiIstota danych, informacji i wiedzyArchiwum wiedzy firmy szkoleniowejWiedza a kapitał intelektualny firmyProcesy zarządzania wiedząRozdział 2: Usługa konsultingowa i jej specyfikaRynek usług konsultingowychDefiniowanie usług i jakości usług konsultingowychMetody zmniejszenia ryzyka nietrafnego wyboru,czyli racjonalna heurystyka klienta i jej konsekwencjedla zarządzania wiedzą w firmach konsultingowychSystem wiedzy w firmie konsultingowejSpecyfika systemu wiedzy opisanego dla firm konsultingowychRozdział 3: O mechanizmach stabilizacji wiedzy w firmie szkoleniowejSpecyfika usługi szkoleniowej na tle rynku konsultingowegoElementy systemu wiedzy w firmie szkoleniowejProgram szkoleniaProgram szkolenia - zapis programu planowanegoStabilizacja wiedzy i doświadczenia z projektu"pilotażowego" poprzez program zrealizowanyStabilizacja dojrzałych doświadczeń szkoleniowych poprzez program zestandaryzowanyĆwiczeniaDoświadczenie osobisteMechanizmy przechowywania oraz modyfikacji wiedzyi doświadczenia zdobytegoPodsumowanieRozdział 4: Organizacyjne czynniki umożliwiające innowację w firmie szkoleniowejInnowacja szkoleniowaOpis przypadkuOpis firmyŹródła i tło projektuAktorzy w firmie szkoleniowej budującej innowacyjny programMechanizmy organizacyjne umożliwiające innowacjęPodsumowanieRozdział 5: O zarządzaniu efektywną sprzedażą wiedzy w firmie szkoleniowejDwa zadania zarządzania wiedząTworzenie produktów rynkowych poprzez sprzedaż klientomdostępu do własnej bazy wiedzySprzedaż zawartości bazy wiedzy w firmie szkoleniowejDylematy zarządzających sprzedażą dostępu do bazy wiedzyw firmie szkoleniowejZakończenieLiteratura
Kod wydawnictwa: 83-88629-18-2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.