Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ Promocja

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ TECHNOLOGICZNĄ W START-UPACH -MODELE - PROCESY - WYZWANIA

Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ TECHNOLOGICZNĄ W START-UPACH -MODELE - PROCESY - WYZWANIA

MACIEJ KĘDZIERA, KRZYSZTOF BORODAKO, JADWIGA KOSTRZEWSKA

Wydawnictwo: DIFIN

Cena: 50.00 zł 40.00 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 17.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier FEDEX - przedpłata 16.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 24.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu

ISBN: 978-83-8270-426-6

stron: 134

format: B5

oprawa: miękka

rok wydania: 2025

 

Książka stanowi studium poświęcone zarządzaniu wiedzą technologiczną, identyfikując ją jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjnych organizacji, jakimi są start-upy. W obliczu dynamicznych, globalnych wyzwań firmy dążą do wzmacniania swojej pozycji konkurencyjnej, wykorzystując wiedzę jako unikatowy zasób strategiczny. Mimo że zarządzanie wiedzą jest często uważane za domenę dużych przedsiębiorstw, start-upy (jako mikro i małe firmy) także efektywnie projektują procesy zarządzania technologią, osiągając sukcesy rynkowe.

Głównym motywem podjętych w publikacji rozważań jest zrozumienie roli wiedzy technologicznej w działalności start-upów. W związku z tym główny cel pracy koncentruje się na identyfikacji roli i determinant zarządzania wiedzą technologiczną w start-upach, uwzględniając procesy jej tworzenia, pozyskiwania, transferu i zastosowania. Metodologia badawcza opiera się na pogłębionych studiach literatury naukowej i branżowej, uzupełnionych o badania jakościowe przeprowadzone wśród ekspertów z sektora wspierającego rozwój start-upów. Zebrany materiał badawczy umożliwił pogłębioną analizę jakościową problemu badawczego oraz wniesienie nowej perspektywy do studiów nad zarządzaniem wiedzą w start-upach. Obszar ten jest wciąż w niewystarczającym stopniu zbadany, a publikacja wypełnia tę lukę, otwierając jednocześnie wiele nowych kierunków eksploracji.

 

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

1. Zarządzanie wiedzą w organizacjach

1.1. Pojęcie wiedzy
1.2. Klasyfikacja wiedzy
1.3. Rola wiedzy w organizacji
1.4. Modele zarządzania wiedzą
1.5. Organizacje oparte na wiedzy

2. Wiedza technologiczna w przedsiębiorstwie

2.1. Znaczenie technologii w biznesie
2.2. Istota wiedzy technologicznej w przedsiębiorstwie
2.3. Źródła pozyskiwania wiedzy technologicznej
2.4. Czynniki stymulujące rozwój wiedzy technologicznej
2.5. Czynniki hamujące rozwój wiedzy technologicznej

3. Przedsiębiorstwa typu start-up

3.1. Definicja i istota start-upu
3.2. Fazy rozwoju start-upów
3.3. Wiedza technologiczna w przedsiębiorstwach typu start-up
3.4. Instytucje otoczenia biznesu jako moderator wiedzy technologicznej w start-upach

4. Badania wiedzy technologicznej w organizacjach

4.1. Metodyka badań jakościowych przeprowadzonych w podmiotach otoczenia biznesu
4.2. Znaczenie wiedzy technologicznej w start-upach
4.3. Analiza głównych czynników wpływających na zarządzanie wiedzą technologiczną w start-upach
4.4. Przegląd metodyki badań ilościowych stosowanych w analizach wiedzy technologicznej – kontekst teoretyczny i perspektywa dalszych badań

Podsumowanie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
O autorach

Kod wydawnictwa: 978-83-8270-426-6

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

tel. 22 822 90 41

tel. 22 823 64 67

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.